Коя е най-здравословната закуска

Закуска

Закуската е най-важното хранене за деня. Дори да не се гордеете особено със своята фигура и да се стремите непрекъснато да отслабвате, никога не забравяйте народната мъдрост "Закуската изяж сам, обядът раздели с приятеля си, вечерята дай на враговете си".

Предлагаме ви кратък списък на продуктите, които са най-полезни под формата на сутрешна закуска:

- Яйца - те са богати на витамин А и белтъчини, и съдържат и мазнини.

- Йогурт - той повишава устойчивостта към стреса за сметка на голямото количество лесно усвояващи се белтъчини и калций. Йогуртът способства за укрепване на имунитета.

- Мед - фруктозата, която се съдържа в него, осигурява на организма бърз приток на енергия. Ацетилхолинът пък спомага да се справяме лесно при стресови ситуации.

Полезна Закуска

- Мармалад и конфитюр - те осигуряват много енергия, но съдържат малко минерални вещества.

- Кафе или черен чай - ободряват. Но имайте предвид, че закуската ви не трябва да включва само един от тези два продукта. С тях не можете да изкарате половин ден.

- Препечени филийки - те са богати на въглехидрати. Но пък нямат достатъчно микроелементи и витамини.

- Плодове - една от най-полезната храна, не само за закуска, но и по принцип, която природата ни е предоставила.

- Мюсли - богати са на въглехидрати и минерални вещества.

- Ръжен хляб - съдържа смес от различни въглехидрати, целулоза, витамин В и минерални соли.

- Портокалов сок - ще ви осигури добър запас за през деня на витамин С.

- Кашкавал - съдържа много белтъчини и калций.

Рейтинг

5 4
4 5
3 4
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (1)

Изпрати
колев
колев
02.04.2014 19:51
закусвай те само с плодове, а сериозната/американската закуска/ чак след 10,30ч, не може сутринта в 7 да се натъпчеш, ще надебелеете организма не се е ''сабудил'' затова сутрин 2 портокала, а към 10,00-11,00 може по стабилно ядене,аз така ослабнах с 18 кг за година
5
1