gotvach.bg»Статии»Кое за какво е полезно»Mюслито подобрява настроението

Mюслито подобрява настроението

AdminAdmin
Дарт Вейдър
9494137112k
Закуска с Мюсли
Абсорбатор за премахване на миризми от хладилник InnovaGoods
Практичен аксесоар за вашия дом:
Абсорбатор за премахване на миризми от хладилник InnovaGoods
18.00 лв.
Виж ››

Ако някога сте се чудили защо да предпочетете мюслито пред другите възможни закуски, ето няколко неоспорими качества, правещи зърнената храна закуска номер едно.

Специалисти по хранене твърдят, че консумирането на зърнената закуска се отразява благоприятно на емоционалното състояние. Оказва се, че честото хапване на мюсли кара тялото да отделя повече от хормона на щастието серотонин. Вследствие на това се подобрява настроението и се успокоява и нервната система.

Едно от най-ценните предимства на мюслито е неговата висока хранителна стойност. Веднъж приета, храната се усвоява бавно от организма, като по този начин ни държи сити и ни дава енергията, от която се нуждаем до следващото ядене.

По този начин дори няма да си помислите за втора закуска или допълнително хапване до обяд. Мюслито е полезно и заради свойството си да стабилизира нивото на захар в кръвта.

Мюсли с плодове

Ето защо зърнената храна е абсолютно подходяща за тези, които искат да се преборят с излишните килограми. Съдържащите се в мюслито въглехидрати и целулоза намаляват предразположеността към напълняване, тъй като засищат пълноценно. Плюс това самото преработване и усвояване на тази храна изисква много енергия, което води и до намаляване на теглото.

Мюслито подобрява функциите на храносмилателната система. Причина за това е високото съдържание на целуоза в този продукт. Целулозата намалява риска от ракови заболявания на дебелото черво. Богати на целулоза са още пшеничните кълнове, овесените, ечемичните и ръжените храни.

Друго безспорно предимство е малкото време, необходимо за приготвянето на закуската. Нужно е само да добавите малко мляко или йогурт и първото ядене за деня е готово за секунди. За по-добър вкус добавете орехи, пресни или сушени плодове, или пък 2-3 парченца черен шоколад.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest

Рейтинг

5 3
4 2
3 2
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати