Вкусни салати за изваяна фигура

Вкусни салати за изваяна фигура

Ако сте решили да превърнете салатата в средство за подобряване на вашето здраве, сигурно вече ви е омръзнало от еднообразната купа със зелени продукти.

Предлагаме ви да опитате няколко творчески рецепти, които ще задоволят и най-капризните вкусове. Благодарение на тях ще заредите организма си с фибри и протеини, но не и с калории.

Салата с пиле грил и пшеница

Тази салата е страхотен начин организма да си набави необходимите хранителни вещества от зеленчуци, плодове и калории едновременно. Йогурт дресингът пък спомага за повишаването на калций в костите.

Необходими продукти: пшеничени зърна, дафинов лист, 2-3 спаначени листа, зелена ябълка, червена камба, краставица, йогурт дресинг, дижонска горчица, пилешки гърди на грил, зелен лук, сол, черен пипер.

Количество калории: 332

Приготвяне: Изсипете четири големи чаши с вода в тенджера. Към нея добавете 1 купа твърди пшеничени зърна (предварително изплакнати и изцедени) и един дафинов лист. След като сместа закъкри, варете под капак в продължение на два часа.

Изхвърлете водата и дафиновия лист и поставете пшеницата в салатена купа.

Нарежете на едро една купа бейби спаначени листа. Добавете го към салатиерата заедно с обелената и нарязана ябълка, половин нарязана на кубчета камба, 3 супени лъжици кисело мляко и 2 супени лъжици дижонска горчица. Разбъркайте добре.

Поръсете обезкостените пилешки гърди (без кожа) със сол и пипер. Поставете ги на грил тиган, в който предварително се капнали малко мазнина или сте напръскали със спрей за готвене.

По пет минути за всяка страна са достатъчни, за да изпечете пилето. След като стане готово, разрежете внимателно на тънки резени.

Върху порционна чиния наредете няколко цели листа спанак. Поставете по половин купа от салатения микс върху спанака. Накрая поставете отгоре и резените пилешки гърди. Посипете със ситно нарязан зелен лук.

Посоченото количество е достатъчно за 4 порции.

Салата от артишок, олющени соеви ядки и аспержи

Олющените соеви ядки са с много ниско съдържание на калории и мазнини, в същото време са пълни са протеини и фибри. Артишокът и аспержите пък са изключително богати на антиоксиданти.

Вкусни салати за изваяна фигура

Необходими продукти: чесън, зехтин, лимонов сок, риган, сол, пипер, сърцата на артишока, олющени соеви ядки, аспержи, пармезан.

Калории: 184

Приготвяне: Намажете вътрешността на купа за салата с разрязан на две скилидка чесън. Добавете в купата зехтин, лимонов сок, риган, сол и черен пипер. Разбъркайте добре дресинга. Към него добавете артишока, разбъркайте внимателно и го оставете да престои на стайна температура за няколко минути.

През това време поставете олющени соеви ядки в голяма тенджера с вряща подсолена вода. Варете 2 минути. Добавете и аспержите. Варете около 3 минути. Изплакнете със студена вода, прецедете и подсушете с кухненска хартия продуктите.

Добавете аспержите и олющените соеви ядки към сместа с овкусения артишок. Разбъркайте внимателно. Разпределете в салатените чинии. Всяка порция гарнирайте с тънък резен пармезан.

Добър апетит!

5 2
4 2
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати