Семките са по-полезни сурови

Семките са по-полезни сурови

Като подлагате слънчогледовите и тиквените семки на термична обработка, унищожавате всички полезни вещества в тях, както и витамините.

Семките са истинска съкровищница от витамини и хранителни вещества, които ще са необходими на бъдещото растение, за да порасне здраво и голямо.

Тиквените семки например са богати на витамин А и Е. Тези витамини са известни като витамините на младостта, тъй като те помагат за поддържането на стегната кожа.

Тиквените семки също така предпазват от хипертония и съдържат незаменимата аминокиселина аргинин. Тя е необходима за производство на азотен оксид, който поддържа тъканта на кръвоносните съдове.

Тиквените семки съдържат също така важни елементи като цинк и фосфор, а също така витамин К, който е необходим за правилното съсирване на кръвта.

Семките са по-полезни сурови

Когато купувате тиквени или слънчогледови семки, избирайте ги сурови, като внимавайте да не са влажни, нито пък напукани. Трябва да купувате само сухи цели семки.

Най-добрият начин за съхранение на суровите семки е в стъклен буркан в хладилника. Там не попада влага и семките ви няма да се развалят. Те трябва да се съхраняват в хладилник, тъй като съдържат много мазнини.

В хладилник семките се съхраняват до два месеца. Не трябва да ги печете и осолявате. Яжте ги сурови, те са вкусни, а ако не можете да ги ядете така, защото не са ви вкусни, добавяйте ги в салати и вегетариански ястия.

Ако можете да намерите цяла слънчогледова пита, можете да консумирате семките направо от питката, докато са все още крехки и свежи.

5 3
4 0
3 3
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати