Продукти за добро храносмилане

Продукти за добро храносмилане

Сушените вишни са едни от най-добрите приятели на доброто храносмилане. Те се използват също така при профилактика на сърдечни болести, както и болести на кръвоносните съдове.

Сушените вишни съдържат органични киселини, пектинови вещества, желязо, мед, кобалт, магнезий, витамини А, С, РР, витамини от групата В.

Ако имате проблеми с храносмилането, избягвайте пържените храни, консумирайте продукти, които са сварени във вода или на пара, задушени или печени.

Консумирайте сосове, приготвени на базата на леки зеленчукови отвари. Избягвайте прекалено гореща и прекалено студена храна. Задушените ястия трябва да са меки.

Използвайте възможно най-малко количество сол и подправки. Добавяйте в супите подсушено на сух тиган брашно вместо запръжка. Консумирайте немазна риба, заешко, пиле, пуйка, немазно свинско месо и телешко месо.

Продукти за добро храносмилане

Доматите консумирайте само в суров вид, като ги поливате със сок от лимон, стига да не страдате от повишена киселинност на стомаха. Печете рибата във фолио или я приготвяйте на пара.

За подобряване на храносмилането консумирайте сурово или сварено червено цвекло. Приема се на гладно, по сдто грама дневно. Яжте сутрин по две ябълки, на гладно или заедно с цвеклото.

Меката част на тиквата, сварена, и смесена с мед, спомага за доброто храносмилане. Сокът от ягоди регулира работата на черния дроб. Можете да изядете една шепа ягоди вместо сок.

Пийте вода и сок само преди хранене и след хранене. След храненето трябва да минат два часа, за да дойде моментът да пиете вода. В противен случай разреждате стомашния сок и това влошава храносмилането.

5 3
4 2
3 0
2 0
1 0

Коментари