Храни за красива и здрава коса

Храни за красива и здрава коса
Табла за диван с приставки за дистанционни InnovaGoods-29%
Практичен аксесоар за вашия дом:
Табла за диван с приставки за дистанционни InnovaGoods
28.00 лв.
20.00 лв.
Виж ››

Вие сте това което ядете, нали? Можете да се изненадате, ако ви кажем, че косата ви се възползва от почти всичко което слагате в устата си.

Най-общо казано, ако искате да имате красива и здрава коса, то вие ще трябва да консумирате храни с високо съдържание на протеини, витамин А, цинк, желязо, омега-3 мастни киселини и калций.

В допълнение към това трябва да използвате подходяща козметика, да ходите на редовни подстрижки и да се грижите за косата си от зимата до пролетта. Като подходящите храни могат да ви помогнат да имате по-здрава, по-силна, по-блестяща и по-плътна коса.

Силата на протеините. Висококачественият протеин е една от най-добрите храни за вашата коса. Защото косата, преди всичко се изгражда от протеини. Необходимо ви е да консумирате здравословни източници на протеини като пилешко, пуешко, риба и яйца. Те ще ви помогнат да се справите със слабата и чуплива коса.

Бобовите растения. Оказва се, че те са вълшебни по отношение на здравата и бързо растящата коса. Фасулът е добър източник на биотин, който ако е недостатъчен в организма води до чуплива и късаща се коса.

Изберете зеленото. Увеличаването на зелените листни зеленчуци във вашата диета са здравословен тласък за вашата коса. Освен, че са пълни с калций и желязо, те доставят на тялото ви витамини А и С, които са необходими за производството на себум.

Млякото и млечните изделия. Нискомаслените млечни продукти като мляко, кисело мляко и сирене са опаковани в калций, който е необходим минерал за оптималния растеж на косата.

Омега-3 мастните киселини. Те са от съществено значение за здравето на скалпа. Като здравият скалп е пряко свързан със здравата коса.

Риба (сьомга, херинга, риба тон, скумрия, сардина, лефер), ленено семе, рапица, масло, тиквени семки и орехи са големи източници на омега-3 мастни киселини.

Ядките. Вие вероятно вече сте наясно, че ядките са като супер закуска от природата. Оказва се, че те са също много здравословни и за косата ви.

Вземете една шепа бразилски орехи, които са опаковани с хранителни вещества като селен, който е необходим за здрав скалп. Много ядки са страхотен източник на цинк, и ако ви се е случвало да поемате цинк, може би сте забелязвали увеличаване на блясъка на косата.

Рейтинг

5 2
4 1
3 2
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати