7 правила за лекота в корема

Здравословно хранене

След края на студената и отегчително дълга зима се задава пролетта. Това е време, в което повечето от нас започват да се пооглеждат и да забелязват, че зимният период им се е отразил доста добре, особено на фигурата. Съвсем нормално – през зимата има много по-малко движение и доста повече храна.

Пролетта ни приканва да сваляме многото дрехи от гърба си, но с всяка свалена дреха се забелязва още едно килце, застанало не на подходящото място по тялото ни. Започва се лудо гладуване, за да може през летния период да се постигне идеалната форма.

Гладуването не е решение на нещата, комбинацията на добра храна с упражнения или повече разходки е достатъчно ефективна и доста по-малко мъчително от неяденето и броенето на калориите. Може да приложите за по-голям ефект няколко правила, които не включват някакви страшни ограничения, чието споменаване ни изправя косите и ни карат да огладняваме.

По скоро това е начин да пречистим организма си след дългата зима, да се заредим с достатъчно витамини, да се чувстваме добре и тонизирани. И най-важното е, че с помощта на лимоните ще успеем по-лесно да предотвратим пролетната умора – почти няма да я усетим.

Ако изведнъж от обилното и тежко зимно хранене преминем на коричка лимон и добри мисли рискуваме да се разболеем. Тези правила са повече начин да изчистим токсините от себе си и да успеем постепенно да преминем на режим плодове и салати. Това всъщност е основната храна на почти всеки през летния сезон.

Лимонова диета

Правила за пролетно тонизиране с лимони

Необходими са ви само лимони, които ще добавяте към храната си. Може да използвате кората, сока и сърцевината. Ето какво е важно да спазвате:

1. Задължително слагайте лимон, когато хапвате риба и се опитайте да си приготвяте поне два пъти в седмицата от нея, защото е полезна.

2. Ако сте си приготвили супа или някаква салата, добавете парченца от лимона. Нарежете ги на ситно – ако искате отстранете кората, ако не ви горчи – добавете и от нея.

3. През деня, ако не е основно хранене, изпивайте чаша вода, в която има изцеден лимон. Хапвайте плодове. Ако огладнеете, винаги можете да се „обърнете” към плодовете. А за да се разгражда захарта от организма ви по-бързо, хапвайте след плодовете няколко орехови ядки.

4. Опитайте се да ограничите захарта и тестените изделия. Не ги изключвайте напълно, но се опитайте да ги намалите.

5. Не премахвайте изцяло мазнините от вашето меню. Когато готвите месо, подправяйте го с лимонов сок.

6. Не си купувайте полуготови храни, които само се претоплят или изпържват. Ако правите този режим през пролетта имате толкова голям избор на пресни продукти – по-добре заложете на тях.

7. Най-важното от режима с лимони е да пиете всеки ден по един лимон разреден с топла вода. Най-добре е това да се прави на гладно, рано сутрин.

Запомнете, че комбинацията на доброто хранене с упражнения ще ви донесе доста по-добър и бърз ефект. Това, което има значение е и кога е последното ви хранене. Опитвайте се да сте приключили до 20 часа.

Не бива да започвате да използвате лимоните, както е описано, ако имате някакви стомашни проблеми – киселината всеки ден ще направи положението ви още по-тежко и трудно. Ако усетите болка или дискомфорт, въпреки че нямате подобни проблеми, спрете да хапвате от лимоните.

Рейтинг

5 3
4 0
3 3
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати