Полезни ли са яйцата за сваляне на килограми

Варени яйца

Яйцата са си спечелили лоша репутация поради тяхното съдържание на холестерол. Освен това много хора избягват да ги яде от страх, че могат да наддадат на килограми или да развият сърдечни заболявания.

Относно трупането на килограми е направено проучване, което категорично твърди, че участниците, които са включили яйца в плана за здравословно хранене, намаляват тяхната телесна маса значително повече, от онези, които не са.

Консумирането на яйца, може да ви помогне, ако планувате да отслабвате.

Консумация на яйца

Ниско съдържание на калории

яйца на закуска

Едно твърдо сварено яйце съдържа 78 калории, което го превръща в добра добавка към ястията. Ако целта ви е да отслабнете обаче, имайте предвид, че пърженето на яйцата повишава съдържанието на калории, защото се добавя масло или олио за готвене.

Сваляне на килограми

Не забравяйте, че за да отслабнете, трябва да изгорите повече калории, отколкото консумирате. Разумен начин да постигнете това е да следвате нискокалорична диеата с включени яйца в нея.

Ниско съдържание на мазнини

Диета от 2000 калории трябва да съдържа 44-78 грама мазнини на ден. Намаляването на калории прави тази стойност по-ниска. Така например от 1500 калории дневно, мазнините общо трябва да бъдат 33-58 грама.

Яйцата са много подходящи за отслабване, тъй като те позволяват лесно да останете в рамките на тези препоръки и стойности. Едно яйце съдържа около 5 грама мазнини.

Протеин

Яйцата са източник на пълноценен протеин, който съдържа всички осем незаменими аминокиселини. Протеинът е хранително вещество, което предлага ситост и намалява шанса да посегнете към нездравословна храна между отделните хранения.

Закуската, която включва яйца, може да намали количеството на калориите, които консумирате до края на деня. Едно варено яйце съдържа 6 г протейн.

Препоръки

Яйцата не са вълшебна храна за загуба на тегло, но са добро допълнение към ниско калорични храни, които ще ви помогне да отслабнете.

Комбинирайте яйца с пълнозърнест препечен хляб и плодове за сутрешното хранене, което е с високо съдържание на фибри.

Рейтинг

5 1
4 2
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати