Краставица, домат и тиквичка хидратират тялото

Ядене на Домат

През летните месеци трябва да се грижим особено внимателно за здравето си. В никакъв случай не бива да пренебрегваме слънчевите лъчи - задължително използвайте някакво масло против изгаряне.

Колкото и приятен да е загарът, силното слънце може да донесе изключително много проблеми на кожата. Освен това през лятото, когато отидем на почивка, трябва да сме бдителни с какво се храним и откъде купуваме продуктите.

Това е изключително важно, особено, ако имате деца, тъй като те са най-податливи на всякакви чревни инфекции, които са широко разпространени през топлите месеци. Освен това ценен помощник в борбата с жегата е и водата и изобщо хидратацията на тялото.

Тъй като тялото се поти доста повече от обикновено, в никакъв случай не бива да пренебрегвате факта, че тялото се нуждае от повече течности.

В тези случаи можете да разчитате на водата, но и на някои храни, които помагат за поддържането на водния баланс и гарантират правилно функциониране на организма.

За правилното изпълнение на клетъчните функции, всеки човек се нуждае от вода – в краставицата има наистина висок процент вода, освен това съдържа и витамин С. Тя е отличен избор за горещото време – ще ви осигури нужните хранителни вещества, а освен това ще помогне и да се освежите.

Ядене на Краставица

Когато времето е горещо, почти не усещаме глад, но пък ако не се храним с нищо, това също може да ни донесе проблеми – затова заложете на зеленчуците, в които се съдържат достатъчно витамини и хранителни вещества, както и течности.

Следващата подходяща храна за горещините е доматът – в него има много фибри и вода. Освен това доматите са чудесен източник на антиоксиданти, които от своя страна ще помогнат за увреждането на кожата при излагане на UV радиацията.

Не можем да не обърнем внимание и на вкусните тиквички, в които има 95 % вода – те са сред най-добрите храни, особено, ако става дума за хидратиране на организма. Освен това тиквичките съдържат в себе си много малко калории, но пък достатъчно фибри и витамини А и С, както и фолиева киселина.

Рейтинг

5 2
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати