Количества захар в любимите ни летни плодове

Плодове

През летните месеци много хора предпочитат да се хранят с плодове, тъй като тогава те изобилстват, а и се смятат за диетични. С похапването на някои от тях обаче не бива да се прекалява, тъй като прекомерното количество на плодова захар също може да причини здравословни проблеми и повишаване на килограмите.

Ето защо ви предлагаме сами да проверите кои плодове са подходящи за постоянна консумация и с кои трябва да се внимава.

Сини сливи

Сини сливи

Сините сливи са много вкусни и полезни. Те са добър източник на фибри и калий. Сините сливи са профилактично средство против диабет, артрит, анемия и сърдени заболявания. В 100 грама сливи има само 9.92 грама захари.

Пъпеш

Пъпеш

Пъпешът бързо се превръща в предпочитан плод заради сладкия си вкус и аромат. Той съдържа витамини и минерали, като в 100 грама от него има само 5.69 грама захари.

Диня

Диня

Подобен е и случаят на динята, която съдържа 6.2 грама захари. Този воднист плод е богат на калий, фибри, витамините А, В1, В2, С както и манган, желязо, магнезий и никел.

Праскови

Праскови

Можете ли да си представите, че в 100 грама ароматните и сочни праскови се съдържат някакви си 8 грама захари. Смело похапвайте този плод и бъдете сигурни, че консумацията му може само да ви е от полза.

Кайсии

Кайсии

В кайсиите има калий, желязо, мед, магнезий и витамини А, В3, В5, С и Е, в същото време 100 грама пресни кайсии съдържат 9 грама захари.

Малини

Малини

Малините са източник на минерали и витамини. Те същото така съдържат значителни количества полифенолни антиоксиданти. В една чаша малини има точно 4.8 грама захари.

Боровинки

Боровинки

Обичате боровинки и не можете да си представите менюто си без тях? Не е и нужно да го правите - в 100 грама от тези плодчета има само 4 грама захар.

Ягоди

Ягоди

Ягодите са сред любимите плодове на малки и големи. Те са богати на витамини С, В5 и В9. Съдържат още калий, магнезий и желязо. В 100 грама ягоди има 4.7 грама захари.

Череши

Череши

Черешите също имат много полезни свойства, но ако сте на диета, не бива системно да преяждате с тях, тъй като в една чаша с плодове има цели 12.9 грама захари.

Авокадо

Авокадо

Въпреки че полезното авокадо е толкова засищащо, в 100 грама от него има едва 0.7 захари. Ето защо то е предпочитан продукт във всякакви диетични салати и ястия.

Рейтинг

5 3
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати