Десет евтини и полезни храни

Евтини храни

Не е лесно човек да се храни здравословно. Не само защото понякога предлаганата храна не е толкова вкусна, но защото в повечето случаи излиза доста скъпо.

Има начин обаче за справяне с бюджета въпреки малко по-високите цени на полезните и екологично чисти продукти. И не бива да се забравя за здравословните ползи, които носят те за целия организъм.

Банани

Полезна храна са бананите. Те съдържат много важни витамини, минерали и белтъчини. В състава на тропическия плод се откриват натрий, калий, селен, магнезий, фолиева киселина. Хубавото е, че само един банан потушава глада, а пълнотата в корема се запазва за по-дълъг период от време.

Пазар

Яйца

Доверете се на яйцата. Сутрешната закуска с този богат на протеини продукт доставя ценни вещества и се осигурява една здравословна и евтина закуска. Разбира се почитателите на яйцата могат да обядват или вечерят с тях. Те са отличен източник и на натрий, калий, витамин D, калций.

Фъстъци

Похапването на фъстъци също се отразява много благотворно върху организма. Една шепа от тях доставят нужните желязо, калций, магнезий, протеини и витамин В6. Разбира се, фъстъците, които хапвате, трябва да са в сурово състояние.

Продукти

Тиква

Тиквата е евтин зеленчук, който е и страхотен източник на витамин А, но и витамин С, В6, калций, магнезий и желязо. От нея можете да приготвите супи, салати, палачинки, десерти.

Царевица

Разчитайте и на царевицата. Източник е на натрий, калий, магнезий, желязо и витамин В6. Тя също участва в различни вкусни и полезни рецепти.

Гуава

В много страни по света гуавата е достъпна и много полезна храна. Богата на фибри, витамини и минерали, тя е страхотен избор за закуска. У нас се открива трудно, но може да я замените с ябълки.

Спанак, бобови култури, зърнени храни, сладки картофи

Към качествените и не-скъпи-храни спада и спанакът, сладкият картоф. Похапвайте повече зърнени храниовесени ядки, ориз. Също бобовите растения са много вкусни, евтини и полезни.

За любителите на месото пилешкото е добър вариант, рибата също не бива да се пренебрегва. Една скумрия седмично например е достъпна и питателна храна.

Рейтинг

5 1
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати