По 3 л вода и много зеленчуци за добър метаболизъм

Зеленчуци

Пийте по три литра вода ежедневно и яжте повечко зеленчуци, за да се радвате на добър метаболизъм, съветват ни от foodpanda.

Метаболизмът се влияе от доста фактори. Сред тях са възрастта на човек, полът, физическата му активност и общо взето цялостният му начин и режим на живот.

Има доста теории, които ни обясняват по какъв начин да подобрим метаболизма си. Сред най-важните неща, на които трябва да обръщаме внимание, разбира се, е храната. Ето и няколко съвета, чрез които всеки човек може да подобри начина си на живот:

- Трябва да се изпиват по три литра вода всеки ден;

- В менюто ежедневно трябва да присъстват зеленчуци, при това в големи количества. Те ще помогнат на организма, като му дадат тласък да се справи с обработката на хранителните вещества, които сме похапнали;

- Препоръчително е да се намалят познатите като вредни храни – такива, които са пълни със захар, брашно, бързите закуски и изобщо всякакви полуфабрикати и пакетирани храни;

- Задължително е най-малко един път в седмицата да се хапват бобови храни;

- Ежедневно трябва да се консумират зехтин, различни ядки и кокосово масло;

- Порциите трябва да бъдат регулирани – за да бъдете здрави и да имате добър метаболизъм, трябва да имате и здравословно тегло. Не прекалявайте с количеството храна, което си похапвате;

Отслабване

- Омарите, бразилският орех, гъбите – това са все храни, в които се съдържа голямо количество селен. Хапвайте редовно и от тях, тъй като този елемент, е особено важен за правилната функция на щитовидната жлеза;

- Не пропускайте да се покажете на слънцето – събирайте витамин D, като постоявате около 15-ина минути на слънчева светлина.

- Спортът също е част от добрия метаболизъм – правете упражнения ежедневно. Това не само ще поддържа метаболизма ви, но и ще намали теглото. Освен това редовната физическа активност ще ви спести дълъг списък от заболявания.

За да се избавите от бавния метаболизъм, трябва да подхождате с повече внимание към начина си на живот и към храната, която си хапвате ежедневно.

5 3
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати