Храните, които пречат на добрия сън

1 от 6 Снимки

1. Кръстоцветни зеленчуци


Към този вид спадат карфиол, зеле, броколи и брюкселско зеле. Минералите и фитохормоните в тях влияят положително на организма и дори са препоръчвани като превенция срещу раковите заболявания.

Но кръстоцветните зеленчуци са по-трудни за храносмилане и натоварват тялото. Това ще ви пречи да заспите бързо и на сутринта ще бъдете уморени;

За да имаме нужната енергия, е важно да сме добре отпочинали, без да смущаваме съня си. От ключово значение за здравословния сън е храната. Както има продукти, които ни помагат да заспим, така и има и храни, които пречат на добрия сън.

Няма как да не ви се е случвало да си похапнете стабилно вечерта и да си легнете да спите. Дори да са минали няколко часа от вечерята и да не сте прекалявали с количествата на храната, усещате все още дискомфорт и нещо ви пречи силно да потънете в така бленувания сън.

Навярно това е видът на самата храна, която сте яли вечерта. Има няколко хранителни продукта, които на пръв поглед са здравословни и задължителни за разнообразния хранителен режим, но ако се възползвате от техните вкусови качества вечер, те ще попречат на стабилния ви сън.

Ако искате по-качествен сън, задължително избягвайте късно вечер 6-те основни продукта, които събрахме за вас в галерията горе.

Рейтинг

5 2
4 1
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати