Вреди от прекомерната консумация на черен дроб

Черен дроб

Консумирането на голямо количество черен дроб означава да се претовари организмът с повече витамин А и мед от допустимото. Прекаляването с тези витамини и минерали може да доведе до натрупването на токсини в организма.

Приемането на повече количество от допустимото черен дроб води до повишаване на холестерола в кръвта. Това може да доведе до сърдечно-съдови заболявания, инфаркт и инсулт.

Не се препоръчва честата консумация на дроб, тъй като съдържа много тежки метали и това води до натрупването им в организма.

Особено бременните жени трябва да избягват прекомерната консумация на черен дроб. Поради високото си съдържание на витамин А може да навреди на бебето още в утробата на майката.

Живачният елемент, който се съдържа в дроба, може да доведе до натрупване на токсични вещества в организма и може да наруши структурата на клетките.

Специално за бременни и кърмещи жени не се препоръчва много черен дроб, защото живачните елементи могат да доведат до опасни ситуации и сериозни проблеми.

Хранителни стойности за 100 грама черен дроб:

• Енергия: 561 kJ (134 ккал)

Въглехидрати: 2.5 гр

Мазнини: 3.7 гр

Протеини: 21 гр.

• Витамин А (813 %) 6500 мг

Рибофлавин (В2): (250%) 3 мг

Ниацин (B3): (100%) 15 мг

Витамин В6: (54%) 0, 7 мг

Фолиева киселина (B9) (53%) 212 мг

Витамин В12 (1083%) 26 мг

Витамин С: (28%) 23 мг

Желязо: (177%), 23 мг

Натрий (6%), 87 мг

Рейтинг

5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати