Хранителни предимства на булгура

Булгур
Защитна маска с клапан до 88 часа защита (размер L-XL)
Ефикасна защита срещу вируси и бацили с:
Защитна маска с клапан до 88 часа защита (размер L-XL)
13.00 лв.
Виж ››

Предимно за вечеря се приготвят най-различни ястия като например оризови ястия, ястия с булгур, макаронени изделия. Тези храни могат да се консумират заедно с кисело мляко.

Булгурът се използва още за салати, за приготвяне на вкусни сарми и редица други вкусни гозби, които дават много хранителни вещества на тялото ни. В Турция най-често се консумира булгур в районите на Източен и Югоизточен Анадол.

Булгурът се получава от пшеницата. Чрез обработката на пшеницата и преминаването ѝ през различни етапи на ферментация като резултат се получава булгур. Често се използва в Анадол за приготвянето на различни ястия – супи, ориз, яхния. В Източен Анадол се използва предимно в направата на сурови кюфтета.

Полезен при различни заболявания и е евтин за купуване. Булгурът е подхранваща и засищаща растителна храна. Намалява риска от коронарната болест на сърцето. Действа добре на червата поради съдържанието си на фибри. Също така е полезен и при диабет. Балансира холестерола. Улеснява храносмилането.

Ако страдате от безсъние, консумирането на ястия с булгур ще ви помогне да се отървете от този проблем. Съдържа високи нива на фолиева киселина. Полезен е за бременните жени.

Според проучвания пшеницата и булгурът намаляват риска от рак на гърдата. Особено е важно да се консумира по време на менопаузата.

Булгурът засища и не ви позволява да огладнеете бързо.

Булгурът няма никакви странични ефекти и може да се консумира спокойно, без да се притеснявате за негативи.

Рейтинг

5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати