Здравословна 2017-та – как да го постигнем?

Здравословно хранене

Новата година е на прага ни. За пореден път е време за обещания за едно ново, различно и по-добро начало. Тази година обаче може и да успеете да спазите обещанията си. Начинът е прост – поставяйте си лесно изпълними цели.

Промяната се постига постепенно и с воля. Ако следвате по-долните правила, то със сигурност ще заживеете един наистина здравословен живот. Ето как:

- 10 лицеви опори всеки ден – с времето това ще се превърне в навик, който ще ви направи силни и здрави;

- Внесете цвят – всяко ястие трябва да е пъстро. Цветните храни са богати на витамини и антиоксиданти;

- 10 минути навън - независимо дали ще се разходите в обедната почивка или след вечеря, важното е да прекарвате най-малко 10 минути на открито. Това ви зарежда с настроение;

- 5 минути повече - когато тренирате, винаги добавяйте по 5 минути отгоре. Това са още поне 70 изгорени калории;

- Не на млечните продукти! – колкото и да са полезни, ежедневната им консумация води до отоци, акне и нередовен стомах. Поради това е добре да ги избягвате поне веднъж седмично;

Здраве

- Увеличете тежестта – постепенно увеличавайте теглото на гирите, с които тренирате. Така мускулната маса ще се изгражда поетапно;

- Гответе здравословно – ако не можете, се научете. Храни като темпе и тофу ви носят не само здраве, но и нови и непознати вкусови изживяния;

- Носете си обяд от вкъщи – освен че пестите, така планирате едно здравословно меню;

- Зеленчуци за закуска – смути от зеленчуци за закуска е един от най-приятните начини да приемете дозата от така полезните растения;

- Няколко минути упражнения всеки ден – всяко движение е от значение. Ето няколко идея – клекове, докато си миете зъбите, планк, докато гледате телевизия, или разтягане, при всяко ставане от стола и креслото;

Салата

- Заменете едно ядене с голяма салата – това ще ви донесе невиждана енергия;

- Планирайте храненията – отделете време през уикенда и изгответе план. След това направете заготовки. Така ще ви е по-леко през работните дни;

- Здравословните храни във фризера – киноа или боб във фризера винаги са вариант за една бърза и здравословна вечеря;

Киноа

- Снимайте храната си – това е идеален начин да си водите дневник за изяденото и да следите калорийния прием;

- Снаксове, богати на фибри и протеини – здравословна алтернатива на обикновените снаксове са зеленчуковите чипсове, печеният нахут с къри или снаксовете на соева основа;

Плод

- Без захар веднъж на ден – поне веднъж дневно заменете бисквитката с плод;

- Мийте зъбите веднага след хранене – това е метод за отказване на храните след вечеря;

- Веган веднъж в седмицата – това определено ще ви зареди с енергия.

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати