Правила при разделно хранене за по-добро храносмилане

2 от 4 Снимки

Второ правило - Храните богати на фибри се консумират самостоятелно!


Храните, които са богати на фибри, са хлябът и тестените изделия, макарони, спагети, талиатели, картофи, ориз и т.н. Една от най-стресиращите комбинации за организма ни е между протеини и фибри. Тази комбинация забавя съществено доброто храносмилане.

В основата на разделното хранене стои редуването на различни категории храни. Така най-пълноценно и лесно се усвояват по-семплите храни, които са комбинация от максимум три вида храна.

Следвайки тези прости четири правила на разделното хранене ще се чувстваме по-добре и най-важното ще успеем да подобрим храносмилането. Вижте в горната галерия как правилно да се храните.

Рейтинг

5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (1)

Изпрати
мария димитрова
Абе вие добре ли сте?!! Какви фибри в хляб и тестени изделия? Хайде малко по-грамотни статии!!!
0
0

Свързани рецепти