Четири кореноплодни зеленчука за здраве и дълголетие

1 от 4 Снимки

Моркови


За силно зрение и здрав стомах. Морковите са източник на много ценни вещества. Едно от най-вежните е бета–каротинът, който в тялото ни се преобразува във витамин А. Този витамин ни помага за зрението. Достатъчно е да изядем само един морков на ден, за да подобрим зрението си.

В морковите се съдържат също витамини В, Е и К, лецитин, калий, йод, магнезий и няколко минерала. Те успяват да активират обмяната на веществата, забавят процеса на стареене, укрепват сърцето и засилват кръвообращението. Морковите се различават от повечето зеленчуци, с факта че са по-полезни във варен вариант, отколокото в сурово състояние.
Пластмасов разпределител за прибори с 4 отделения
Практичен аксесоар за вашия дом:
Пластмасов разпределител за прибори с 4 отделения
7.99 лв.
Виж ››

Когато чуем “кореноплодни зеленчуци“, обикновено всички се сещаме за морков, целина или магданоз. На практика обаче всички зеленчуци, отглеждани заради подземната им част, спадат в това число. Така към групата на кореноплодните можем да причислим ряпа, хрян, картофи, репички и т.н.

През студените зимни месеци палитрата от тези зеленчуци е по оскъдна, но повечето зеленчуци от тази група могат да се намерят на пазара почти целогодишно.

Така можем постоянно да се възползваме то тях и да са ни под ръка постоянно благодарение на голямата си трайност. По този начин организмът няма д астрада от липсата на витамини и минерали и дори ще ни е вкусно.

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати