Пълнозърнестите храни възстановяват кожата

Нина НордНина НордДжедай / Автор
Пълнозърнести храни

Хапвайте пълнозърнести хлебчета и корнфлейкс, за да осигурите на тялото си две важни неща – ценни микроелементи и в същото време изваяна форма без никакви усилия.

Овесът, пшеницата, елдата и царевица са ценни с това, че дори при обработка в тях се запазва както обвивката на зърното, така и нещо наистина много важно – зародишът на зърното.

Обвивката подобрява перисталтиката на червата, като намаляват риска от различни сериозни заболявания. Тя е богата на витамини от групата В, витамин РР, фолиева киселина, цинк, калций, калий, натрий, магнезий, фосфор и мед.

Мюсли с плодове

Храненето с пълнозърнести храни възстановява структурата на кожата, подобрява работата на нервната и на сърдечно-съдовата система. Зародишите на пшеницата са богати на лесноусвоими белтъчини.

Освен това в тях има въглехидрати, мазнини, и най-важното - голямо количество мастноразтворими витамини, в това число витамин Е и витамин А. Можете да консумирате зърната на пшеницата и елдата, без да ги варите.

Просто ги залейте с вряла вода и ги смесете с кисело мляко, прясно мляко, орехи, мед, сушени плодове, пресни или варени зеленчуци. Естествено, ако прекалите дори с пълнозърнестите храни, това води до трупане на калории.

Рейтинг

5 3
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати