Лесни трикове, с които ще забравите за среднощното похапване

1 от 7 Снимки

1. Яжте яйца за закуска


Яйцата са сред храните, които могат само да подобрят вашата диета. Те са и сред най-засищащите продукти. Приети на закуска, те ще ви дадат много енергия, ще ви заситят и ще намалят нуждата ви да консумирате калорични храни в следващите 24 часа.

Среднощните похапвания ни доставят огромно удоволствие, но според диетолозите са най-вредни за нас, защото приетата непосредствено преди сън храна не може да се обработи добре и затруднява нормалните процеси в организма ни.

В резултат на това усещаме чувство за тежест, не можем да се наспим пълноценно, сутринта се събуждаме изтощени, а на всичкото отгоре килограмите продължават да се покачват.

Въпреки многобройните вреди от късното хранене, много хора продължават да посягат към чипсовете, снаксовете, вафлите и всички останали вредни храни по различни причини.

Едни например не са успели да се нахранят пълноценно през деня, други пък се чувстват стресирани и намират утеха за душевните си терзания само в храната.

И все пак не бива да мислим, че храненето в малките часове на нощта е вреден навик, от който не можем да се откажем. Има много трикове, с които той може да бъде преборен. Вижте някои от тях в галерията ни.

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати