Диетични храни, които ще ви заситят по-бързо

Кристина ЧерниковаКристина ЧерниковаДарт Вейдър / Автор
1 от 5 Снимки

1. Ядки


Консумацията на орехи, бадеми и други сурови ядки не само почти мигновено засища глада ни, но и ни запазва сити дълго време. Освен това спомага да се радваме на здрави и красиви нокти, коса и кожа.

Както вече добре знаем, храната влияе на нашето здраве и външния ни вид. Тя е определяща за тонуса ни и начина, по който се чувстваме.

Има продукти, които пробуждат апетита ни още повече и ни карат да похапваме по-големи количества храна.

Такива например са преработените зърнени култури, сладкишите, които съдържат аспартам, чипсовете и снаксовете с мононатриев глутамат, храните с алкохол, царевичният сироп, дъвките.

Същевременно има храни, които са далеч по-полезни от тези и могат да заситят по-бързо чувството ни за глад.

Достоен техен представител е лененото семе. То потиска вълчия апетит бързо, като заедно с това дарява тялото ни с много полезни вещества, сред които омега-3 мастни киселини и фибри.

Приемайте по 1 с.л. преди всяко хранене и ще усетите, че чувството ви за глад не е така осезаемо.

Вижте кои са другите храни, с които да потушите апетита си по-бързо в галерията ни.

Рейтинг

5 2
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати