Ето кога да ядеш, за да се отървеш завинаги от излишните килограми!

закуска
Презареждаща се електрическа помпа за вода, USB зареждане
Практичен аксесоар за вашия дом:
Презареждаща се електрическа помпа за вода, USB зареждане
40.00 лв.
Виж ››

Ново проучване наскоро разгледа ефекта от яденето на ранни вечери или дори пропускането на това ядене, с цел да помогне срещу глобалната пандемия на повсеместното затлъстяване. Данните от него показаха, че ограничаването на консумацията на храни в периода от 20.00 часа до 8.00 сутринта подобрява изгарянето на мазнини през нощта с 28%.

Яденето само през много по-малък прозорец от време помага изключитело много за загубата на тегло. Открихме, че яденето между 8:00 ч. и 14:00 ч. може да ви помогне да стопите килограмите, без да се ограничавате откъм количествата консумирани продукти, казва д-р Кортни Питърсън, ръководител на изследването.

Според нея и екипа ѝ хората, хранещи се в този отрязък от време, биха загубили същото количество мазнини, както и активно трениращите и гладуващи, които се хранят след 20.00 часа вечерта.

Изследването показало, че ранното хранене настройва биологичния часовник на тялото и по този начин влияе положително върху здравето, включително подобряване метаболизма. Също така важно е да се отбележи, че метаболизмът, подобно на много други телесни функции, работи най-добре сутрин.

Хранене

Учените препоръчват на желаещите да отслабнат да предприемат ранното ограничаване на храненето. Това е хранителна стратегия, при която всички ястия се консумират преди 16:00 часа. Следва период на 15-часово гладуване и не се консумира нищо до закуската, която е в 07:00 часа.

Учените създали този режим на хранене, след като изследвали 110 мъже и жени с наднормено тегло на възраст между 20 и 45 години. Участниците следвали четиридневен режим на хранене между 8.00 и 16.00 часа и четири дни ядене между 17.00 и 24.00 часа.

След това изследователите оценили влиянието на ранното хранене върху апетита, изгарянето на калории и изгарянето на мазнините.

Здравословно хранене

Участниците бяха ограничени до същия брой калории и претърпяха метаболитно тестване, а апетитът им бе измерен с визуална аналогова скала.

Резултатите показват, че ограниченото време за хранене увеличава изгарянето на мазнините през нощта, намалява ежедневните гладни пориви и подобрява метаболитната гъвкавост, което е известно като способността на организма да превключва между изгаряне на въглехидрати и мазнини.

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати