Храните, които ще ви направят по-гладни

1 от 4 Снимки

1. Крекери


Повечето крекери, макар и нискокалорични, представляват прости въглехидрати, което означава, че бързо се усвояват от тялото и го карат да иска повече. Експертите препоръчват да се консумират с рикота, авокадо или хумус, за да заситите глада си и да дадете на организма нужните полезни вещества.

С идването на декември е време за преяждане. Консумираме през целия ден шоколади, сладкиши, различни месни ястия и какво ли още не. Решили сме веднъж в годината да си позволяваме повече, отколкото е нужно, и в това няма нищо лошо.

Замисляли ли сте се обаче защо на фона на цялото това ядене продължавате да се чувствате гладни? Причината са процесите, които някои храни предизвикват в организма ни, и усилията, които той хвърля за усвояването им.

Точно поради това често се случва, макар и току-що наяли се, да се почувстваме по-гладни и отпреди. Тези процеси не са препоръчителни за нас, защото освен до надебеляване могат да доведат до различни здравословни проблеми.

Вижте в следващата галерия кои са храните, които да избягваме, ако искаме качествено да задоволим глада си и също така да не добавяме излишни сантиметри около талията си.

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати