Не отказвайте вечерята! Нека е здравословна

2 от 4 Снимки

2. Лесносмилаеми храни


Тежката храна не може да бъде преработена по време на сън, защото метаболизмът се забавя. Ето защо на вечеря забравете за тлъстите и мазни меса, черния дроб, ястията от фасул и гъби. Заложете на продукти, които се смилат до три часа след ядене, като печено нетлъсто месо, морски дарове, риба, зеленчуци, варени картофи и сладки плодове.

Всеки знае, че най-сигурният начин да отслабнем, е като се откажем от вечерята. Това обаче се оказва тотална заблуда.

Когато откажете храната след 17:00 часа, това наистина ви помага в процеса на отслабване. Резултатите обаче са краткосрочни. Ако се върнете към стария си начин на хранене, рискувате да получите двойна порция на загубените килца.

Тайната в отслабването е дългосрочната промяна на навиците. Вечерята не трябва да се отказва, а трябва да се замени със здравословна. За да не си докарате някое стомашно разстройство, просто бъдете умерени. Забравете за големите и обилни порции.

Превенцията срещу наднорменото тегло и заболявания на стомашно-чревния тракт се крие в умереността. Кои са най-подходящите храни за вашата здравословна вечеря, вижте в нашата галерия. И не забравяйте -

за да е напълно здравословна вашата вечеря, то я яжте най-късно 1.5-2 часа преди лягане.

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати