Как да се предпазим от преяждане и напълняване по Великден

1 от 7 Снимки

1. Наблегнете на разговорите


Използвайте срещата с цялата ви рода, за да общувате повече с любимите си хора. Воденето на разговори ще измести вниманието ви от чиниите и ще ви спести излишните залци.

Великден отново наближава, а с него и отрупаните трапези. По правило Възкресение Христово е сред празниците с най-пищно меню. Традиционно на масата се слагат варени яйца, агнешко и/или заешко месо, обредни хлябове, козунаци. Не липсват още забавните шоколадови фигурки, както и алкохолните напитки.

Консумацията на всички тези вкусотии безспорно е голяма наслада за небцето, но може да предизвика истинскo бедствие за стомаха ви. Най-тежко смесването на големи количества храна е за хората, които доскоро са постели.

Със сигурност резкият прием на меса, млечни продукти и други деликатеси може да стресира организма и да причини подуване, тежест, гадене и други стомашни неразположения. А може да навреди и на стройната ви линия.

За да си спестите всичко това, вижте в галерията ни как да се предпазите от преяждане, което ви е почти гарантирано по време на Великденските празници.

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати