Топ 7 храни срещу пролетна умора

Кристина ЧерниковаКристина ЧерниковаДарт Вейдър / Автор
1 от 7 Снимки

1. Цитруси


Портокалите, мандарите, лимоните и останалите цитруси повишават общия тонус и борят отпадналостта, която ни обзема през първите пролетни дни.

Пролетта е сезон, който мнозина очакват с трепет. Затоплянето кара цялата природа да се възроди и ни подтиква към по-активни дейности навън. Но докато някои с охота се наслаждават на галещите ни слънчеви лъчи, други страдат от така наречената пролетна умора.

Пролетната умора е наименование, с което се обобщава липсата на тонус в края на зимата. Състоянието протича със симптоми като сънливост, раздразнение, разсеяност, слаба памет, повишен апетит. Нерядко пролетната умора е съпътствана още с липсва на сексуално желание, както и с болки в различни зони от тялото.

Освен на смяната в сезоните пролетната умора може да се дължи и на други фактори. Смята се, че начинът ни на хранене също е от значение, когато се говори за това състояние. Ето и кои храни, спомагат да преминете по-леко през пролетната умора или пък да се предпазите от нея.

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати