Най-добрите източници на растителни протеини

1 от 7 Снимки

1. Броколи и карфиол


Зелените зеленчуци са една добра растителна алтернатива на месото. Богати на протеини, те са подходящи за всеки отслабващ режим. Подходящи за различни детоксикиращи режими, те се грижат за здравия вид на кожата. Комбинацията между бета-каротен, цинк и селен в тях ги прави добра храна за подсилване на имунната система.

Протеините са ключов елемент във всяка диета. Обикновено те се набавят от месото. Хората, които са се отказали от него обаче, трябва са си го набавят чрез алтернативните методи. Това става с растителните източници на протеин.

Организмът не трябва да бъде лишаван от протеини по никакъв начин. Изключването им от менюто води до куп здравословни проблеми. Ако обаче не си падате по месото и млечните продукти по една или друга причина, то без проблем можете да си ги набавите от храни с растителен произход.

Растителният протеин има няколко предимства пред животинския. Най-важното е, че в него няма холестерол, което е плюс за хората, които имат проблеми със сърцето или сърдечносъдови заболявания в семейството.

Растенията, от които можете да си набавите протеин, съдържат големи количества фибри. Те са добри за храносмилането и поддържат добрата форма. Освен това помагат за баланса между алкалност и киселинност в организма.

Фитопротеините от храните в галерията ни горе са особено полезни, ако искате да забременеете. Разгледайте кои са най-добрите източници на растителни протеини.

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати