Отслабване след 50: Хитри трикове!

2 от 9 Снимки

2. Вдигане на тежести


С годините костната и мускулната маса намаляват, както и гъвкавостта. За да регулират теглото и нивата на кръвната захар, хората трябва да изграждат мускули и да ускоряват метаболизма си. Силовите тренировки увеличават издръжливостта при по-възрастните хора и им помагат да поддържат здравословно тегло.

Всяка възраст е красива. Когато преминат 50-те обаче, повечето хора вече смятат, че няма как повече да бъдат във фирма. Ето защо занемаряват фигурата си.

След 50-те години всичко се променя. Повечето хора просто се отказват и спират с всички грижи за себе си. Дали е така обаче и можем ли да бъдем отново фини и атлетични, макар и на по-сериозна възраст – отговорът е Да.

Когато преминем определена възраст, тялото става устойчиво на промяна, особено когато става въпрос за загуба на тегло. Причината е нивото на рН в организма.

Без значение от възрастта, вие трябва да тренирате тялото си. Така се изгарят мазнините. Когато гладувате, губите въглехидрати, които са източник на гориво за тялото. Най-голямата грешка е, че много хора се фокусират върху калориите. Истината е, че всичко се отнася до качеството, а не до количеството.

Напълно възможно е да сме фини и красиви и 50-тата си годишнина. Ето кои са лесните трикове /виж галерията/ за това как да поддържате здравословно тегло и след тази възраст.

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати