Топ 15 на храните, богати на минерали

Кристина ЧерниковаКристина ЧерниковаДарт Вейдър / Автор
1 от 15 Снимки
Сурови ядки

Всеки е наясно, че за да сме здрави, трябва да приемаме храна, богата на витамини. Но минералите също са важна част от нашето меню. Организмът ни се нуждае от тях, за да функционира нормалното.

Сред най-важните за хората минерали са: калций, цинк, магнезий, желязо, фосфор, селен, мед. Всички те са ни необходими, за да се радваме на здрави зъби, силни кости, красиви нокти, гъста коса, млада кожа, добър хормонален баланс.

Ако не си ги набавяме, ще се чувстваме отпаднали. Ще се оплакваме от безсъние, крампи в мускулите, косопад, главоболие, кариеси и куп други здравословни проблеми.

За да се избавите от подобни неприятности, можете да приемате хранителни добавки.

Но най-добре е да си набавяте минерали по естествен път – от храната. В галерията ни ще видите продуктите, които са най-богати на тези вещества. Добавяйте ги ежедневно в менюто си, за да сте здрави и красиви.

Рейтинг

5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати