Най-добрите съставки за смутита и сокове против грип и настинки

смутита и сокове

През зимния период почти ежедневно се сблъскваме с всякакъв вид настинки и болести. За да не стигаме до лекарства най-добрият начин е да се обърнем към природата. Тя ни предоставя всичко, от което се нуждаем, за да сме здрави.

Ето и хранителните вещества, считани за най-ефективни в борбата с болестите : витамини А, С, Е и К, мед, желязо и селен. Също така от голямо значение са фибрите, маслата и киселините, съдържащи се в много плодове и зеленчуци. Първо нека да разгледаме трите най-добри плодове за смутита и сокове.

1. Най-добрите плодове са без съмнение цитрусовите плодове. Те съдържат голямо количество витамин С, но също така са богати и на други важни витамини, минерали и съединения, които се съчетават идеално, за да стимулират имунната система.

2. На второ място са горските плодове! Малини, боровинки и ягоди не само са богати на витамин С, но и на витамин Е. Витамин Е е мощен антиоксидант, който повишава имунната система, като премахва свободните радикали и оксидативния стрес.

3. Третото място заема кивито. Не само, че е пълно с витамин С, но и е богато на витамини Е и К. Витамин К предпазва тялото от някои заболявания и дори може да помогне в борбата с развитието на някои видове рак, както и да отстрани остеопорозата. Кивито също така осигурява впечатляващо количество фибри, както и калий, мед, манган и фолиева киселина.

смути с киви и ябълки срещу грип

Сега нека разгледаме трите най-добри зеленчуци за сокове и смутита:

1. Кръстоцветните зеленчуци като зеле, кейл, броколи и карфиол са "суперхрани", които осигуряват огромно разнообразие от витамини и минерали, които повишават имунитета. Те също така са богат източник на фибри. Тази група зеленчуци е показала, че действа като противовъзпалителни и анти-канцерогенни средства, за да намали увреждането на ДНК и да осигури защита от вируси и бактериални инфекции. Каротеноидите защитават организма от заболявания, като действат като мощни антиоксиданти.

зелено смути срещу настинка

2. "Яж си спанака" е фраза, която сме чували неведнъж в детството си и науката потвърди, че мама знае за какво говори! Спанакът осигурява богатство от витамини, минерали, съединения от В-комплекс и други хранителни вещества! Витамините А, С, Е и К плюс минералите желязо, калий, калций, магнезий, манган, фосфор и цинк, всички се комбинират, за да повишат имунитета като никоя друга храна.

3. Морковите са друг зеленчук, който често сме били насърчавани да ядем и с добра причина! Много просто, морковите са още една суперхрана. Този богат на антиоксиданти зеленчук съдържа витамини и минерали, които повишават имунната система. Богати са и на фибри, които са изключително важни за силна имунна система.

Сега ви остава само да развихрите въображението и да забъркате най-полезните и вкусни сокове за цялото семейство.

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати