Английска диета: чао, тлъстини!

Английска диета: чао, тлъстини!

Тази диета е разработена от британски диетолози и според тях притежава висока ефективност. С нея излишните килограми буквално се топят пред очите ви. Английската диета ще ви помогне също да се освободите от зависимостта към сладкото.

Същността на английската диета се състои в редуването на белтъци и зеленчуци и плодове по схемата 2 по 2 дни. Дневната дажба не включва тежки мазнини, така че общата калоричност е сравнително ниска. Чувството за ситост в английската диета трае дълго време, поради консумация на големи количества протеини.

С какво е добра английската диета?

- Тя отчита консумацията на големи количества фибри, а това е една чудесна възможност да "подновите" червата и да улесните тяхната работа.

- Диетата унищожава запасите от излишните мазнини. Този режим позволява стопяване на ханша и бедрата. Ще се сдобиете и с тънка талия.

- Диета позволява да отслабнете със 7 и повече килограми.

- Тя не изисква специални допълнителни разходи от бюджета ви. Продуктите, които се използват по време на диетата, са лесно достъпни и евтини.

- Английската диета може да ви избави от пристрастяването към сладкиши.

Защо е трудна английската диета?

- Тази диета е предназначена за срок 20 дни, което е доста дълго време за ограничен режим на хранене. Трябва да проявите търпение и издръжливост.

- По време на диетата се забранява захар, захарни изделия, бял хляб, картофи, тестени изделия. За тези от вас, които си падат по сладкото, диетата ще се окаже много труден тест. Но ако имате смелостта да живеете 20 дни без захар, резултатът ще ви хареса.

- Всяка диета означава ограничаване на хранителни вещества и микроелементи, които тялото получава чрез разнообразната храна. Британски диета не е изключение. Затова за целия период е препоръчително да приемате мултивитамини.

- Понякога зеленчуковите дни могат да подуят стомаха ви.

Английска диета: чао, тлъстини!

Принципът на диетата

Английската диета започва с така наречените "гладни дни", в които подготвяме организма към нов начин на хранене. Тези дни са два, в които пиете 1-2 литра прясно или кисело мляко, 1 чаша доматен сок. Разбира се, вода, обикновена или минерална. И това е всички. Ако изпитвате неудържим глад, можете да хапнете 2 филийки черен хляб.

Следват два протеинови дни:

Закуска: чаша кафе с мляко, половин чаена лъжица масло и мед, парче черен хляб.

Обяд: чаша бульон от месо или риба, парче черен хляб. 100 грама варено постно месо или риба.

Следобедна закуска: една чаша мляко или чай, половин чаена лъжичка мед.

Вечеря: 100 грама варено посно месо, или риба, или 2 яйца. 50 грама сирене, чаша айрян, парче черен хляб.

Следва плодово-зеленчукови дни:

Закуска: Плод. Например 2 портокала или 2 ябълки.

Обяд: зеленчукова супа, салата (без картофи) или пълнени чушки с моркови.

Следобедна закуска: 2 портокала или 2 ябълки.

Вечеря: зеленчукова салата.

Предупреждение: Последното хранене трябва да бъде не по-късно от 19.00 часа.

Продукти, позволени по време на британската диета:

За салати и супи: цвекло, моркови, пипер, патладжани, тиква, лук, чесън, зеле, зелен фасул, целина, магданоз, аспержи, черен пипер, канела, мента, мащерка, босилек.

Плодове: киви, банани, грозде, ананас, лимони.

И още едно предупреждение: Не се придържайте към диетата дълъг период от време. Можете да я повторите най-рано след шест месеца.

Рейтинг

5 5
4 1
3 4
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (24)

Изпрати
А
А
05.04.2015 18:33
Банан ли ?
Дето съдържа 10 пъти по-вече калории от шоколада :)
0
1
Ники
Ники
11.11.2013 22:47
Ако има и физическо натоварване може и да се получи.....
0
0
Кристина
Кристина
11.11.2013 08:54
Това са пълни глупости.Свалянето на килограми не става с тъпкане на месо и млечни продукти.
1
4
Ваня
Ваня
05.10.2013 12:52
до Румяна Андреева,сигурно имат в предвид,че месото не трябва да е тлъсто,а по-"посно" като пилешкото например :))
4
1
РУМЯНА АНДРЕЕВА
РУМЯНА АНДРЕЕВА
20.09.2013 01:29
само не разбрах...какво е/ПОСТНО МЕСО/...странно :D
0
3
Иван Иванов
Иван Иванов
26.08.2013 03:59
Без да съм чувал за тази диета се храня с продуктите за които става думапоне от няколко години. Няма начин да се стопи мазнина по този начин, освен ако по време на НЕприлагане на диетата се ядат по 50 кебапчета и пият по 20 бири на ден.

Живи и здрави!
0
0
Катя
Катя
14.08.2013 21:43
Схемата звучи като модифициран вариант на дюкановата диета. Не е убедителна. За протеиновите дни пише, че се яде хляб и мед. Може предложеният вариант за храненията да е добър, но името категорично не трябва да бъде "протеинов".

Първа крачка към отслабване е регулирането на работата на стомаха. Като помагаме на организма си да се освободи от токсините и шлаките, му даваме шанс да започне да изразходва натрупаните мазнини.

Моята рецепта не води до бърз резултат, но от 1 година не съм качила и килограм, напротив, само свалям.
Сутрин 1 чаша топла вода на гладно, след това 1 чаена лъжица сусамов тахан се разбърква с малко гореща вода, долива се студена, за да може да се пие и се изпива. Може да се наложи два-три пъти да се разбърка таханът, защото тежи и пада на дъното.

Литър и половина вода. Може и повече, ако искате.

Сладки неща ям до обяд. Последното ядене се старая да е в 19 ч.

И ходя 3-4 километра пеша.
0
0
Милена Енчева
Милена Енчева
14.08.2013 07:52
Истината 3а млякото-
1
0
ббб
ббб
01.08.2013 23:20
къде е тази статия за млечните продукти ???
1
0
Сако
Сако
24.07.2013 07:38
Сине, сине, не става само с ядене... Трябва и пиене !!!
1
0