Ръководство за начинаещи в кето диетата

кето диета

Кетогенната или кето диетата обръща традиционната хранителна пирамида, като подчертава диетата с високо съдържание на мазнини, умерен протеин и нисковъглехидратно хранене.

С течение на времето храненето по този начин кара тялото да влезе в състояние на кетоза, използвайки мастни киселини и кетони вместо глюкоза за енергия. Но защо някой би искал да обърне метаболизма си отвътре навън, като премине на кето?

Изследванията показват, че диетата може да увеличи загубата на тегло, да подобри хроничните състояния на здравето като предиабет и диабет тип 2, както и да помогне за предпазване от деменция и болест на Алцхаймер.

Това ръководство ще ви помогне да започнете своя кето режим. Сега е времето да научите как да ядете храните, които ви подхранват, проектирате дейностите, които ви подкрепят, и изградите начин на живот, в който се чувствате добре.

Изберете своя план

кетогенна диета

Кетогенната диета не е еднопосочна, която отговаря на всички подходи. След като сте в кетоза, има няколко версии на диетата, които можете да опитате, за да отговарят на вашите нужди и рутина! За начало е най-добре да използвате стандартната кетогенна диета, която изисква да ядете 70 до 75 процента мазнини, 20 процента протеини и 5 до 10 процента въглехидрати.

Сега сте в кетоза? Добре, време е да направите равносметка как се чувствате. Ако имате енергия и се наслаждавате на начина си на живот, придържайте се към него! Но ако сте активен индивид и ще се радвате на тласък за тренировките си, опитайте целенасочената кетогенна диета, която изисква да ядете въглехидрати 30 минути до час преди или след тренировка.

Междувременно тези, които спазват цикличната кетогенна диетa, изяждат 450 до 600 грама въглехидрати два дни в седмицата, преди да се върнат на 50 грама за останалите пет дни. Цикличната диета може да работи най-добре за вас, ако сте спортист или ако сте съсредоточени върху изграждането на мускули.

Намалете стреса

Стресът просто не получава влиянието, което заслужава. Тъй като хранителната индустрия не може да го пакетира и продава и на индивидуално ниво, може да бъде по-лесно да се игнорира, отколкото да се сблъскаме с него.

Но не се заблуждавайте - стресът може да предизвика хаос и да, дори да саботира целите ви с кето диетата. Вземете за пример скандално известния „кето-грип“ - колекция от грипоподобни симптоми, които мнозина изпитват през първите няколко дни до седмици на преминаване на кето. Това е форма на стрес, която може и трябва да бъде преодоляна.

отслабване с кето диета

Съсредоточете се върху подкрепа към тялото си, като останете хидратирани, включите микроелементи и електролити в диетата си и спите здраво всяка вечер. Искате идея за хранене, която е идеална за кето грип?

Направете сурова салата от зеле с настърган кашкавал и лимонов дресинг или салата от авокадо с копър. Те просто могат да ви накарат да се съмнявате в добродетелите на пилешката супа на майка ви.

Яжте добрите мазнини

Въпреки че медицината е насочила позицията си към хранителни вещества като холестерол и наситени мазнини, всички видове мазнини със сигурност не са създадени равни. Хубаво е да ядете главно растителни източници на мазнини, като ядки и орехови масла, семена, кокосови орехи, авокадо и здравословни масла.

Останете хидратирани

Много храни, богати на въглехидрати, естествено съдържат вода, така че, когато ги извадим от диетата си, за да преминем на кето, можем да се обезводним. Освен това, симптомите на дехидратация често са неясни и трудни за идентифициране като умора, главоболие и замаяност.

Докато сте кето, придобийте навика редовно да пиете вода. Ако не сте почитател на идеята, разбираме - водата е скучна. За да обогатите вкуса, опитайте да прибавите някакви плодове и билки в кана с вода и да я охладите в хладилника си. По този начин винаги ще имате под ръка вкусна вода, с която да се хидратирате!

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати