Диетата на Адел, с която свали 30 килограма

Диетата на Адел, с която свали 30 килограма

Певицата Адел е една от най-известните дами в музикалния бизнес. Дълги години тя се бори с теглото си като една от причините е неприязънта ѝ към спазването на всякакви диети и тренировките.

От доста време насам обаче забелязваме, че тя е в чудесна форма. На какво се дължи това, ще попитате? На комбинация от фактори. Първо, тя е започнала тренировки във фитнеса, но се занимава и с пилатес, който е модерен сред толкова много звезди. Другата причина обаче е диетата, която стриктно спазва, т.нар. диета Сиртфуд.

Създадена от Ейдън Гогинс и Глен Матен, диетата е базирана на изследвания върху група от 7 протеина (сиртуини), които регулират множество функции в човешкото тяло включително и метаболизма. Диетата включва 20 храни, които подсилват функциите на тези протеини. Това са: кейл, червено вино, ягоди, лук, соя, магданоз, зехтин (Екстра върджин), тъмен шоколад (85% какао), зелен чай (мача), елда, куркума, орехи, рукола, боровинки, кафе и др.

Диетата на Адел

Естествено, консумацията на тези храни няма да ви осигури нужното отслабване. Трябва да си наложите ограничения в приемания брой калории, както и да си изготвите режим на хранене, който да спазвате.

Диетата се състои от два периода - първият период продължава около една седмица, а вторият - две седмици. През този период трябва да се приемат много от храните, които засилват функцията на сиртуините, но не бива да се лишавате и от други храни.

ПЪРВИ ПЕРИОД

През първите три дни на първата седмица трябва да консумирате по 1000 ккал. Основната част от менюто ви ще бъдат т.нар. зелени сокове и ястия, богати на сиртуини. Останалите дни консумирате по 1500 ккал на ден, като увеличавате приема на зелените сокове и салати/ястия с високо съдържание на сиртуини.

Диетата на Адел, с която свали 30 килограма

ВТОРИ ПЕРИОД

През този период всъщност започва същинското отслабване. В тази две седмици ядете по три богати на сиртуини хапвания и изпивате по един зелен сок на ден.

Естествено, тази диета може да е трудна за изпълнение, предвид ниския калолриен прием, към който ще трябва да преминете. За някои хора тя може да бъде дори невъзможна.

Целта ви обаче може да бъде просто да внесете повече здравословни храни в менюто си, с които да стимулирате обмяната на веществата и прочистването на организма си. Независимо от крайния резултат, наблягането на тези храни може да ви помогне да се чувствате енергични и тонизирани.

Рейтинг

5 2
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати