Отслабнете с рибна диета

Отслабнете с рибна диета

Жените почти винаги са на тема "диети" и едва ли има такава, която да не знае, че рибата е храна, която често се включва от диетолозите в хранителните режими за отслабване.

Рибата е една от най-ценните храни от природата. Тя е лесно смилаема, богати на белтъчини и не на последно място - нискокалорична.

Препоръчваме ви две лесни рибени диети.

1. Удобството на тази диета е, че се спазва само 2-3 пъти през седмицата, иначе продължава 30 дни. В останалите дни от седмицата менюто ви е нормално.

Ефектът е намаляване на теглото с 0.5-1 кг седмично. Тоест за целия период отслабването е приблизително 3-4 килограма. Диетата се препоръчва на хора, които извършват лека или средно тежка физическа работа и не е подходяща за деца. Също е противопоказна за бременни и кърмачки.

Ето какво е дневното меню:

За закуска: 1 варено яйце или 1 тънка филийка ръжен хляб, 1 чаша чай без захар.

За обяд: 500 г нетлъста риба (варена, печена или задушена - без мазнина), 1 средно голяма ябълка, 1 чаша чай без захар.

За вечеря: 300 г нетлъста риба, 1 ябълка, 1 чаша чай без захар.

Подходящите риби за тази диета са скумрията, пъстървата, бялата риба, сьомгата.

2. Продължителността на тази диетата е 10 дни. Преди закуска се изпива голяма чаша минерална вода.

Отслабнете с рибна диета

За закуска: 2 чаши зелен чай, 1-2 яйца, 125 г кисело мляко или 200 г обезмаслена извара, 1 хапче витамин С.

В 11 часа: 1 чаша вода, след 15 мин. 50 г сварена риба, за да се успокои апетитът и да започне храносмилането. След 5-10 мин още 150 г сварена риба с гарнитура от 100 г варени зеленчуци. Завършва се с какъвто и да е плод, с изключение на банан, праскова или грозде.

За обяд: 2 големи чаши минерална вода преди хранене. След хранене в течение на два часа да не се пие. 250 г морски дарове или риба на скара, задушена, печена, варена или във фолио, но без мазнина. За гарнитура - зелена салата или варени зеленчуци - чушки, тиквички, зелен фасул, броколи, брюкселско зеле, без олио с лимонов сок

В 17 часа: голяма чаша вода. За ден се изпива не по-малко от 1.5 л вода.

За вечеря - същото като обяда. Преди сън - 1 чаша готов чай за отслабване.

Рейтинг

5 1
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати