gotvach.bg»Статии»Диети»Диета с портокали и грейпфрути

Диета с портокали и грейпфрути

Нина НордНина Норд
Джедай
8262k
Диета с портокали и грейпфрути
Спортен колан за отслабване с ефект на сауна-20%
Препоръчано за теб:
Спортен колан за отслабване с ефект на сауна
20.00 лв.
16.00 лв.
Виж ››

Цитрусовите плодове съдържат максимално количество витамин С, който, за разлика от други продукти, се запазва чак до лятото. Известно е, че витамин С увеличава жизнените сили на организма, активира жлезите с вътрешна секреция, спомага за яснотата на мисленето, благотворно влияе на потентността, повишава работоспособността, спомага за храносмилането и отслабването.

Цитрусовите плодове са богати на селен, витамини от група В, калий, което ги прави незаменими за укрепването на имунитета, нервната система и сърдечно-съдовата система.

Всичко това прави цитрусовите плодове особено подходящи при проблеми с теглото. С диетата, в която са включени портокали и грейпфрути - желателно с червена сърцевина, защото съдържат повече полезни вещества, може да се разделите с излишни 5 килограма от теглото си само за 7 дни.

Понеделник: закуска – 1 грейпфрут или сока му без захар, две парчета шунка, кафе или чай, но без захар.

Обяд - 1 грейпфрут, 1 чиния салата, овкусена с лимонов сок /всякакви зеленчуци, освен картофи и царевица/; кафе или чай.

Диета с портокали и грейпфрути

Вечеря - 150 грама задушено или приготвено на грил нетлъсто месо, чиния зелена салата с лимонов сок, чай с мед.

Вторник: закуска – 2 портокала /или сока им, но без захар/, 2 сварени яйца, кафе или чай (без захар).

Обяд – 2 портокала, 50 грама сирене или извара.

За вечеря - порция риба, но не пържена, голяма порция зелена салата /краставици, зеле, броколи, маруля, зелена чушка/, овкусена с 1 чаена лъжица лимонов сок и 1 чаена лъжица зехтин. 20 гр черен хляб или препечена филия.

Сряда: закуска – 1 грейпфрут /или сока му/, 2 супени лъжици овесени ядки или мюсли с 1 лъжица стафиди, смляни орехи и 4 супени лъжици обезмаслен йогурт или мляко.

Обяд – 2 портокала, чаша зеленчукова супа или прозрачен бульон с два сухара.

Вечеря - 200 гр пилешки гърди сварени или на скара, 2 запечени домата. Преди сън – половин грейпфрут.

Четвъртък: закуска – 1 чаша доматен сок, 1 сварена яйце, чай с лимон. Обяд – 1 грейпфрут, голяма порция салата от моркови или зелени зеленчуци, овкусени с лимонов сок и зехтин и препечен хляб или сухар.

Вечеря - 400 гр задушени зеленчуци /карфиол, зеле, цвекло, моркови, броколи/, чай; преди сън — 1 портокал или сока му.

Петък: закуска – плодова салата от ябълка, портокал и грейпфрут, кафе или чай с лимон. Обяд – 1 голям запечен картоф, 200 гр салата от зелени зеленчуци или зеле с моркови.

Вечеря – по избор 200 гр постно говеждо, 250 гр пилешки гърди или 250 гр рибно филе, доматен сок или 1 запечен домат. Преди сън - 1 грейпфрут или сока му.

В събота и неделя може да се повторят две менюта от предишните дни. При диетата с портокали и грейпфрут трябва да се спазват някои правила: не се яде след 19 часа, отказва се солта, сосовете, подправките и сладкото.

В диетата се използва само постно месо и немазни видове риба, които могат да се заменят с риба в собствен сос в консерва. Забравете алкохола, желателно е да се намали кафето и черния чай до една чаша на ден, заменят се със сокове и билкови чайове.

При чувство на силен глад може да изядете 1 портокал, грейпфрут или няколко сушени плодчета от смокини или акай бери. За максимален ефект диетата е добре да се комбинира с достатъчно физически натоварвания. Диетата трябва да се прави не повече от веднъж месечно и е противопоказна за хора със заболявания на стомашно-чревния тракт.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest

Рейтинг

5 1
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати