Лесна диета за паласки

Лесна диета за паласки

Паласките са онази област от човешкото тяло, която се намалява изключително трудно, но за сметка на това много бързо се качват излишни килограми там. Премахването на досадните паласки не е лесна задача, но с постоянство и много упражнения резултатите могат да са чудесни. Диетата също е много важен компонент в борбата срещу паласките. Вижте примерна диета за намаляване на т.нар. любовни дръжки. Тя напълно изключва консумацията на газирани напитки и хляб.

Първи ден:

За закуска 100 г пилешка пържола и едно пакетче солети. Обядът съдържа 150 г сварени картофи и зелена салата без олио, маслини и малко сирене. Вечерята се състои само от 200 г ябълки или грозде.

Втори ден:

Закуската е мюсли с нискомаслено прясно мляко. Обяд – 150 г пилешка пържола и 100 г варени картофи, а вечерята включва 150 г риба на скара и малко картофи на фурна.

Трети ден:

Закуската се състои от пакетче солети и една кофичка нискомаслено кисело мляко. Обядът е варена или печена пилешка пържола, салата от зеле и моркови и 50 г сирене. Вечеря – плодова салата от банани, киви, ябълки и мандарини.

Четвърти ден:

Нискомаслено прясно мляко с овесени ядки за закуска, 150 г риба на скара и варени картофи за обяд. За вечеря можете да си позволите пилешка пържола и салата от домати и краставици.

Пети ден:

Закуска от два банана, обядът е кисело мляко с банан и едно пакетче солети. Вечеря – пилешка пържола с картофи.

Следващите два дни можете да починете, но в никакъв случай не бива да си наваксвате със сладко и тежки храни. Правете тази диета в продължение на месец и ще получите добър резултат в областта на паласките и стомаха.

Комплексната борба срещу паласките е най-ефективният начин за справянето с тях. Само диета не би помогнала, както и само упражнения няма да дадат резултат. Комбинирайте диета и упражнения и не се отказвайте, защото макар и трудно, не е невъзможно да се отървете от нежелания проблем.

Рейтинг

5 13
4 12
3 10
2 4
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (9)

Изпрати
Никол
Никол
12.06.2014 10:27
Солетите не трябва изобщо да ги има в диетата!
17
0
стефи
стефи
23.01.2014 11:12
а можели примерно за обяд да ядем само картофите без пържолата :))
5
0
Теди
Теди
30.12.2013 15:51
И Люси , да приблизително 400 калории (всъшност са около 380 но нчма значение), но на 100 гр. солети "Златна Добруджа" има едва 4г мазнини , а в "Хрус Хрус" са дори 2гр. Така че ...... За пример в 100гр. Сникерс също има около 400 калории , мислич ли че е е все 1 кое от двете ще изядеш?
0
1
Никол
Никол
09.09.2013 11:46
Ако между храненията огладнееш може ли да се хапне нещо или не е препоръчително ?
0
5
Ноунейм
Ноунейм
12.04.2013 21:42
Люси, не си разбрала правилно. Не знам какви солети си гледала, но на 100 грама са ти около 350 калории, а като изключим факта, че имаш само 60 грама на пакетче ...
2
0
:}
:}
25.02.2013 19:30
Аз тренирам пилатес и кардио , но мисля че за да има резултат трябва да има и диета :)
0
0
люси
люси
26.12.2012 17:30
как може да има солети в диета при положение,че в 100гр. пакетче има 400 калории а пък и определено не са зравословна храна,дори са в групата на "джънк фуд".
3
1
Tanq
Tanq
02.10.2012 13:23
Kajete i kakvi uprajneniq trqbva da se pravqt s tazi dieta,molq vi !!!
3
0
Рени
Рени
29.06.2012 17:18
и тази диета имали някакво предназначено време за нея или докато се получи желания ефект ? мерси предварително :))
8
0