30 минути за плосък корем

Плосък корем

Колкото и да искате да имате стегнат и плосък корем, желанието няма да го направи такъв. Изискват се усилия, но не чак толкова много, колкото някой хора се опитват да ни накарат да повярваме. Не ви трябват някакви уреди или специален набор от физически упражнения във фитнес залата.

Всичко, от което се нуждаете, са 30 минути за плосък корем. Тези 30 минути се използват за аеробни упражнения. Правете това пет дни в седмицата и намaлете малко количеството на калории, които консумирате, и се наслаждавайте на ефекта.

Това, което трябва да направите, за да имате плосък корем, е:

- Упражнения по 30 минути на ден, 5 дена в седмицата

- Изгорете повече калории, отколкото приемате

Защо аеробни упражнения?

Аеробните упражнения, познати още като кардио упражнения, горят енергия. Когато се храните, калориите, които поемате, се превръщат в гориво за тази енергия. При консумиране на повече от това гориво, тялото грижливо складира неизползваните части от него във вид на мазнини. Отнема време, докато се изгорят тези ненужни мазнини, така, както отнема време и да се натрупат на съответните места.

Някои от аеробните упражнения са:

Бягане

- Танцуване

- Колоездене

- Каране на ски

- Изкачване по стъпала

- Плуване

- Бягане

Намалете калориите

Научаването да консумираме правилно количество калории изисква допълнително обучение. Да речем, че сме планували да приемаме по около 1000 до 1200 калории на ден, но излезем на обяд и поръчаме малък чийзбургер, малки пържени картофи и малка диетична кола. На практика всичко е малко, но не и като погледнем към калориите. В един малък чийзбургер се съдържат 300 калории, в картофите още 248. Научете се да усещате точно колко гориво да поемате и тогава всеки избор ще е добър.

Съвети за насърчаване

Отслабване

Лесно е да се обезкуражиш, когато се опитваш да свалиш килограми. Вместо да се концентрирате върху неуспеха, се насочете към 30–те минути за плосък корем. Задайте си достижими цели. Ако решите да свалите 4–5 килограма за една седмица, целта ви ще бъде недостижима и ще бъдете обречени на провал. Затова нека вашата цел да са 30 минути за плосък корем, пет дена в седмицата. Други полезни съвети са:

- Мерете се вместо да се теглите – измерете талията преди да започнете с упражненията, и на всеки шест седмици;

- Водете си хранителен дневник;

- Възнаградете себе си след шест седмици с педикюр или масаж;

- Пийте много вода;

- Когато бягате, стягайте коремните мускули и бройте до десет, отпуснете и отново бройте до десет, повтаряйте това през цялото време.

Намери си приятел

Ако имаш няколко поредни провала в изгарянето на килограми и правилното хранене, не се отчайвай, а си намери приятел, който има същата цел. Уговаряйте часове, когато и двамата можете да се заемете с упражненията и се подкрепяйте.

5 3
4 3
3 3
2 1
1 1
Дай твоята оценка:

Коментари (6)

Изпрати
тренера
тренера
29.05.2013 00:26
Всички изброени упражнения са подходящи за тренировка, но това, което ги прави аеробни е режимът, в който работи организма и натоварваната област, а не вида упражнение. По-точно степента на натоварване от Ф-макс, времето, пулсовата честота. И когато тялото влезе в аеробен режим, само тогава разгражда мазнини. Моля, преди да пишете наизуст глупости от оща култура, прочетете научна литература, или се консултирайте със специалист. И хора, не вярвайте на повърхностни статийки с грешен правопис, а питайте опитни спортни специалисти и съставете индивидуален режим.
6
1
Елена
Елена
20.05.2013 10:37
От съществено значение е начинът на хранене. Той предопределя до 80% от целения резултат. Останалите 20% дължим на спортните занимания, чрез които да изграждаме мускули на базата на приетата храна. Коремната преса се състои от мускули, каквито има в цялото ни тяло. Правилната тренировка и почивката между тренировките съответно (правилна тренировка е тази, която е индивидуализирана според пола, възрастта, тегло, заболявания и др. фактори) развиват мускулите, в резултат на което хабим повече калории дори в неактивно състояние. Пренатоварването на който и да е мускул, вкл. и на коремните мускули, води до травми, не до прогрес.
2
0
Яна
Яна
20.05.2013 08:56
Мирчето Даниелсс - точно тези упражнения имат най-общо с свалянето на мазнини от коремната област! Много погрешно е схващането, че коремните преси са единственото решение! Да, те тренират мускулите, но когато те са обгърнати със сланинки - коремните преси се явяват с обратен ефект!
4
1
Пламен
Пламен
19.05.2013 17:53
И 1000 коремни преси да правиш няма да стопиш мазнините
на корема,а просто ще претренираш коремните си мускули.
Мазнините се топят с отрицателен калориен баланс и тренировка.
4
2
Мирчето Даниелсс
Мирчето Даниелсс
20.04.2013 15:36
А пък аз искам да питам не става ли вместо всичките тези упражнения,повечето от които нямат нищо общо с корема , да правим по 100-200 коремни преси на ден? :)
0
0
DALLY
DALLY
02.03.2014 16:18
"Пламен
2013-05-19, Оценка 4 от 5 за 30 минути за плосък ко
рем

И 1000 коремни преси да правиш няма да стопиш мазнините
на корема,а просто ще претренираш коремните си мускули.
Мазнините се топят с отрицателен калориен баланс и тренировка."
Прав е!:) Няма да стане с коремни преси.
1
1
ne  e vajjno
ne e vajjno
04.06.2011 12:45
Аз не мисля, че това много ще помогне.
1
2