Фитнес и Диета

Фитнес и Диета

Спазването на диета не изгражда мускули. В стремежа да се свалят килограми някои хора дори губят част от мускулната си маса, ако не комбинират хранителния си режим с упражнения. Мускулите горят повече калории, отколкото мазнини, дори когато стоите на канапето пред телевизора, затова е добре да добавите към диетата си и някои физически упражнения.

Попддържайте баланс

Както диетите, така и физическите упражнения не трябва да се упражняват прекалено. При изследвания е доказано, че някои професионални атлети, които се натоварват изключително много с тренировки по – често страдат от настинки и други дихателни заболявания, както и имат по – висок риск за мускулно – скелетни щети. Важно е също така да сте сигурни, колкото и ненатоварващи упражнения да правите, че сте поели достатъчно калории за тях. Диета с много ниско съдържание на калории, комбинирана с неприсъщи за вас физически натоварвания има неблагоприятен резултат и води до преумора.

Формулата за сваляне на килограми

Вземете решение колко килограма желаете да свалите. Знайте, че за свалянето на половин килограм е нужен дефицит от около 3500 калории. Решете колко калории бихте могли да премахнете от дневния си режим и колко бихте изгорили с упражнения. Най – сигурния и невредим начин е да сваляте по около четвърт килограм на седмица. Ако желаете да свалите един килограм за седмица, трябва да премахнете и изгорите 7000 калории.

Съществуват упражнения, които изгарят много калории, дори може да останете изненадани при изгарянето на 500 калории само с физически упражнения.

Видове упражнения

Открийте упражненията, които са подходящи за вашия климат, интерес и ниво на физическа подготовка. Тогава ще искате да практикувате поне по половин час на ден упражнения за горене на мазнизни. Основното е, че колкото по – дълго тренирате, толкова повече мазнини изгаряте.

Сами можете да определите тренировъчен график и да го спазвате всеки ден, да сте стриктни и да не се отказвате дори и да нямате огромно желание понякога. Когато това се превърне в ежедневие, ще усетите колко по – добре се чувства човешкия организъм след тренировка, а това е една лична награда. Ако сте натура, която бързо се отегчава, организирайте си три дни от седмицата с един вид упражнения, а останалите дни с други. При упражнения, при които се натоварват различни групи мускули, резултатът е по – добър. Тичането е много добър вариант за горене на мазнини, но ако сте прекалено пълни не практикувайте крос. Има толкова много физически упражнения, които могат да правят пълните хора.

Фитнес и Диета

И накрая, не забравяйте да включите в тренировката си упражнения за изграждане на мускулите. Знайте, че мускулите горят много калории, колкото повече мускули имате, толкова повече калории ще горите, когато почивате. Чудесно чувство е, когато си лягате вечер да знаете, че вашето тяло се е превърнало в машина за горене на калории.

Рейтинг

5 2
4 1
3 0
2 4
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (4)

Изпрати
оня с коня
оня с коня
04.03.2014 03:34
Ок - за пълните нуубове - разликата м/з мускулната тренировка и тренировката за кондиция се определа от времетраенето и пулса. Ако искам да правя кондиция - тичам, плувам или карам колело (така се топят сланинки в прекия смисъл), ако искам да кача мускулна маса (т.е. да топя сланинки косвено - тъй като с повече мускули повишавам количеството на нужните ми калории за деня) правя мускулна тренировка - демек, вдигам щанги, правя набирания и лицеви опори като гледам да не правя пове4е от 10 повторения. Според структирата и целите Ви се набляга на едната или другата тренировка и се внимава много с яденето. Айде,ше ми благодарите като постигнете целите си. Успех!
1
0
Камелия
Камелия
02.05.2013 19:20
абе хора вие малоумни ли сте какво?!?!?!
и баба ми знае , че мускули се изграждат със силова тренировка..как може да питате такива работи
1
0
Димитар
Димитар
22.06.2012 16:41
еми кажете какви храни да ядем. какво точно.
кажете и какви опряжненя да правим ?
1
1
оня с коня, де
оня с коня, де
04.03.2014 03:46
0% захар + протеини, протеини и пак протеини - примерно: риба тон, обезмаслена извара, пуешко или пилешко бяло месо, соя, бадеми (имат и мн мазнини обаче), да кажем че и телешкото е ОК. Забравете за бял хляб, кока кола, всякакъв вид сладки работи и храни със захар. Целта е да намалим отделянето на инсулин, което спира разграждането на мазнините в тялото ни. АМИН!
2
0
еви
еви
15.06.2011 21:36
А какви са тези упражнения за изграждане на мускули ?
1
0
оня с кона (пак)
оня с кона (пак)
04.03.2014 03:37
Требе да вдигаш тежко... нема как иначе.
1
0