Реверсивна диета

Реверсивна Диета

Колкото повече се приближаваме към летните дни, толкова повече ядем. Е, може и да не е така, но такива индикации ни дава кантара. Нормално е, денят се увеличава, с него и задълженията. Както винаги, никога не оставя достатъчно време за приготвянето за така желаната ниско калорична вечеря след работа. А когато това стане, все по-често посягаме към калоричните бомби, под формата на шоколадови десерти, сладолед или мазни торти.

Най-важното при поддържането на перфектна форма и желанието за постигане на такава, е знанието, че пълното отричане или пълното отдаване на храната не са варианти. Има храни, които не се отразяват на диетата.

Ако не можете да се контролирате или са ви нужни напътствия за нов режим за хранене, ето го и него.

Понеделник. Като за начало на седмицата, дайте почивка на организма си от месото. За негови заместители включете в менюто си вкусни плодове. Задушете ги поотделно и ги подредете в купичка. Когато се храните, приложете принципа не редуването. Хапка зеленчук, хапка сирене.

Диета

За разнообразие можете да включите извара и овесени ядки. Ако стомаха ви все пак се бунтува срещу новия метод, то можете да хапнете филийка пълнозърнест хляб, а зеленчуците подправете с лимонов сос или чили.

Вторник. Време е место да се завърне. Задушете 100 гр пилешки гърди във фолио, овкусени с черен пипер и лимонов сок. Към порцията месо можете да добавите един варен картоф.

Зелена Салата

Като гарнитура нарежете зелена салата и един домат, гарнирани със стръкче босилек.

Сряда. Тъй като числово три е фатално в някои случаи и най-вече при диетите, то много внимавайте да не развалите режима си точно в този ден. Идеята е следната – пригответе някое ваше любимо ястие, с условието, че ще замените всички стандартни продукти с нискокалорични.

Плодове

Например, заменете бялото брашно с овесено, намалете дозата захар с около и я заменете с кафява или, още по-добре - с мед.

Направете си и плодово изкушение от пресни плодове с извара.

Четвъртък. От четвъртия ден е подходящо да започнете с основния принцип на Реверсивна диета. Той е много прост – изяждате закуската си за вечеря. Т.е. – когато сте решили да вечеряте с пържола, в гарнитура с гъби, картофи, хляб и какви ли още не калорични бомби, то просто ги изяжте за закуска, на следващия ден. Разбира се, изброеното изобщо не е калорично, камо ли здравословно. Опитайте следното - омлет от 1 яйце, 2 белтъка и една кафена чаша спанак. Добавете малко сирене, резенчета домати, чушки, както и пълнозърнест сухар.

Петък. Ако посоченият принцип ви е харесал, то продължете. Вече можете да си позволите и местна закуска, с гарнитура от задушени зеленчуци. Солта е забранена, но соев сос – може.

Събота. Тестена закуска. Можете да използвате извара вместо сирене и олио, вместо масло. Тестото е добре да е от бяло и типово брашно, в съотношение 50/50.

Неделя. Можете да си позволите кюфтенца, отворени сърмички, изобщо – импровизирайте, но не смесвайте калорично биещите се продукти. Успех!

Рейтинг

5 2
4 2
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати