Диета според инстинктите сваля 7 кила за 0 време

Диета според инстинктите

Човек има общо пет хранителни инстинкта. Разбирането и осъзнаването им помага да поемем контрола в свои ръце и да свалим до 7 кг за осем седмици.

Диетата е дело на д-р Сюзан Робъртс. Тя е провела 20-годишни клинични проучвания и е анализирала всичко, свързано с успешното отслабване. Режимът ѝ се фокусира върху характерните за желаещите да отслабнат проблеми като чувство на глад, хранителни прегрешения и чувство за вина. Той ги лекува, като дава насоки как да променим навиците си към по-добро.

Инстинктивната диета се състои от три части. Тя учи хората как и какво да ядат. В нея има хранителен план, рецепти и съвети как лесно да превъзмогнем вродените си инстинкти.

Инстинктивната диета налага на всички до 72 кг да приемат по 1 2000 калории. Тези между 72 и 90 трябва да приемат по 1 6000 калории, а на всички, които са по-тежки, се полагат по 1 800 калории дневно.

Етап 1: Забранени са алкохолните напитки и рафинираните захари

Примерно меню:

Закуска: 1/4 чаша богата на фибри зърнена закуска с 3 супени лъжици мюсли и половин чаша обезмаслено мляко, 1/2 чаша нарязани ягоди, кафе или чай;

Мюсли

10 часа: 1 ябълка, 1 с.л. лъжица фъстъци;

Обяд: 1 купичка зеленчукова супа, сандвич с шунка и обезмаслено сирене върху нискокалоричен хляб, 1/4 чаша замразено грозде;

16 часа: Диетична шоколадова напитка;

Крехка пържола

Вечеря: 120 г крехка пържола, 1 чаша задушени броколи, салата, 1 праскова, 1 с.л. топъл карамелен сос

Етап 2

Менюто може да се разнообразява с храни със същите калорийни стойности, като посочените. Позволени са 100 допълнителни калории дневно от храни и напитки по избор, включително алкохол и рафинирани захари.

Етап 3

Той цели да се избегне йо-йо ефектът и продължава, докато желаете. Трябва да се научите да планирате менюто си, да полагате ежедневна физическа активност по 15-30 минути и да пресмятате калориите. Усвоите ли тези три елемента, ще можете успешно да запазите новото си тегло.

Рейтинг

5 1
4 1
3 1
2 1
1 1
Дай твоята оценка:

Коментари (2)

Изпрати
Мария
Мария
13.05.2016 12:42
От описаното не разбрах нито какви са 5-те хранителни инстинкта, нито какво общо имат те с приложения пример, който намирам за крайно ограничен. Първо, всеки организъм има различни потребности! Второ, всяко тяло има определени пропорции мускулна/мазнинна/костна маса, както и височина, не може да се гледат само килограмите на човека, за да му се определи какво и по колко да яде. Трето, надявам се никой не вярва, че съсипвайки здравето си по този начин, ще отслабне трайно. В менюто няма почти никакви белтъчини, т.е. сваляйки килограми организмът ще унищожава не мазнините, а мускулната маса! Нито една диета или каквото и да е ограничение от този тип ме може да постигне траен и здравословен резултат без физическо натоварване. Освен това хранителният режим трябва да е съобразен с необходимостите на тялото, т.е. да се набавя всичко необходимо, за да функционира то нормално. Всички лишения, несъобразени в здравословен аспект, неминуемо ще ви вкарат в болница! Аман от драскачи и разбирачи, спрете с тези глупости, заради такива като вас страдат хора, които имат проблеми, но нямат нужните познания да се справят с тях!
3
0
Monika Ivanova
Monika Ivanova
11.04.2016 09:50
1200 калории ми се струват малко...да не започне някой да припада с тази диета
0
1