Диетите през зимата не са полезни

Диетите през зимата не са полезни

Зимата е сезонът, в който сме най-предразположени към напълняване, но да се подлагате на диети през студените месеци е много голяма грешка.

Предупреждението е на учени от Университета в Мичиган, САЩ. Експериментите им в продължение на няколко години показват, че зимните диети отслабват имунитета. Което от своя страна може да има непредвидими последици за здравето.

"Хората, които спазват диети през зимата, много по-често страдат от простудни заболявания. В това число грип, вирусен хепатит и остри заразни заболявания", казват пред Би Би Си учените от Мичиган.

Диетите през зимата не са полезни

Те предлагат няколко съвета към онези, които все пак не могат да се примирят с наднорменото си тегло:

1. Яжте супа на обяд. Тя по-дълго време ще ви държи сити.

2. В зимните дни често се храним повече заради това, че не ни достигат положителните емоции. За да повишите жизнения си тонус, яжте богати на триптофан храни: червено и пилешко месо, риба, яйца, ядки, зърнени храни.

3. За да си осигурите нужните въглехидрати и в същото време да не напълнявате, заменете белия хляб с пълнозърнест.

4. Включете чили в храната си, тъй като то ускорява сърдечния ритъм и обмяната не веществата. Подправката изгаря ефективно мазнините.

5. Пийте повече течности. Като правило дневно трябва да се изпиват по 6-8 чаши вода/течности.

6. Разхождайте се по-често. 15-минутна разходка ще ви позволи да получите достатъчно дневна светлина, за да повишите нивото на серотонин. Благодарение на ходенето ще изгорите 70 калории повече.

7. Спете толкова, колкото ви е нужно и не икономисвайте от съня си. Недостигът на сън води до повишаване на нивото на хормони, а това влияе засилващо на апетита. Именно затова колкото по-малко спим, толкова повече ядем.

Рейтинг

5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати