С тази диета топиш килца, докато хапваш любимата си паста

паста

Диетата с паста се фокусира върху приема на известните макаронени изделия. При повечето диети тестените храни са напълно забранени, но при този хранителен режим можете спокойно да се наслаждавате на любимите си спагети, докато килограмите се топят.

Пастата е една от най-достъпните храни, а и бедна на мазнини. Това я прави добър избор за хората, които искат да отслабнат бързо, но не искат да отделят много пари за това. Другото предимство е, че менюто е засищащо и няма да изпитвате глад.

Ето и примерен план на диета с паста, който да следвате в продължение на две седмици. Ако сте последователни ще можете да свалите до 6 кг.

Закуска: 150 г паста с доматен сос и маслини, 1 ябълка

Обяд: 200 г паста със задушени зеленчуци

Следобедна закуска: плод по избор

Вечеря: 200 г паста с гъби

паста с босилек

При спазването на диетата е важно да не добавяте сол и мазнина за овкусяване на пастата. Може да използвате само малко количество от тях, ако е нужно, при сваряването на макаронените изделия. Ароматните подправки са разрешени за употреба, ето защо можете да ползвате босилек, черен пипер и др.

Подберете внимателно и вида на пастата – тя трябва да е с нисък гликемичен индекс (например спагети, мидички, нудълс, вермичели, тортелини).

Избягвайте пастата с по-висок гликемичен индекс (например равиоли с месо, макарони със сирене). Не забравяйте и да пиете повечко вода – важно правило, което стои в основата на всяка успешна диета.

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати