Всичко за безвъглехидратната диета на едно място

1 от 11 Снимки

Безвъглехидратната диета е режим, който се прилага за изчистване на натрупаните мазнини. Обикновено тя е предпочитана от спортисти, стремящи се към изчистване на мазнинната маса за сметка на мускулите.

Диетата напълно изключва въглехидратите, с изключение на тези от зеленчуците. Плюсът е, че с нея няма глад и ограничения. Съчетана с правилната физическа активност, тя помага за извайване на коремни мускули, т.нар. плочки и всички останали мускулни зони, като крака, бицепс, трицепс, гърди, гръб и други.

Безвъглехидратната диета се спазва стриктно 24 дни. След нея, ако все още имате какво да сваляте, се прави почивка и се повтаря още 24 дни.

Хубавото на режима е, че няма определени часове на хранене. Важното е да се консумират само разрешени храни. Хапка от забранените храни ще стопира процесът на топене на мазнини и налага да започнете диетата от самото ѝ начало.

По време на диетата трябва да се приемат витамини и минерали. Заложете на C, Е, магнезий или някакви мултивитамини. Задължителни са и 2 л вода, както и физически упражнения и спорт. Дори и леки физически усилия 3-4 пъти в седмицата за по около 30-40 минути, ще окажат благоприятно въздействие. Разходки, танци, йога – каквото и да правите, то няма да е излишно.

В един момент от диетата може да спрете да сваляте. Това е временно явление и скоро ще отшуми. Ето какво включва режимът:

Забранени храни: хляб, картофи, брашно, ориз, грах, боб, галета, панирано месо, соя, тестени произведения, ядки, кренвирши. Всякакви видове запръжки и млечни произведения, като мляко, сметана, сирене, кашкавал, топени и пушени сирена, масло, айрян. Кремове, маргарини, сладкиши, захар, шоколад, царевични пръчици, солети, сладоледи и всички видове плодове.

Позволени храни: Всички видове месо - говеждо, телешко, свинско, агнешко, гъска, патица, всички видове дреболии, дивеч. Приготвят се както желаете, без панировки. Пръжки, сушено месо, колбаси без кренвирши и такива, които съдържат соя, всички видове риби, включително и консервирани. Всички салати, пресни и печени чушки, домати, краставици, прясно и кисело зеле, цвекло, морски дарове, лук, маслини, репички, спанак, изобщо всичко налично на пазара. Яйца, приготвени по всякакви начини. Лютеница без захар.

Салатите могат да се подправят със сол, оцет, олио, пипер, но без сосове. Позволено е кафето, чаят, миниралата вода. Забранени са захарта и медът. Ако искате да подсладите, използвайте изкуствени подсладители. След шестия ден на диетата се позволява по половин литър вино.

Рейтинг

5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати