gotvach.bg»Съвети»Как да намалим количеството консумирана храна?

Как да намалим количеството консумирана храна?

Как да намалим количеството консумирана храна?

Ако страдате от твърде голям апетит и искате да го намалите, вижте някои обикновени съвети, които ще ви помогнат да намалите количеството приемана храна. Добър и здравословен начин е да се разходите преди хранене, защото разходката намалява потребността от храна. Преди хранене може да си вземете и топъл душ. Ако смятате, че тези методи няма да ви помогнат, може да залъжете с нещо глада си.

Например, 10-тина минути преди основното хранене хапнете филийка пълнозърнест хляб с малко извара или сирене, сухар, малко кисело мляко или кашкавал. Така ще намалите апетита си и когато седнете на масата ще погълнете по-малко храна. Може да изпиете и една чаша топла вода на бавни глътки. Полезен психологически трик е да използвате по-малки чинии. Когато сипвате храна в голяма чиния, вие може да сипете повече, отколкото трябва да изядете.

Консумирайте здравословни храни, много плодове и зеленчуци. Между храненията може да си правите малки закуски, от няколко ядки, плод или кисело мляко. По-хубаво е да се храните по-често през деня на по-малки порции, отколкото да погълнете 2 огромни порции. Нормално е, когато има голям интервал между храненията, гладът да е по-голям, затова разделете приема на храна на 4-5 пъти дневно.

Хората, които са склонни да прекаляват с храната и да усещат постоянен глад, трябва да държат далеч от очите си всякакви курабийки, меденки, бисквитки, чийзкейкове, пайове, кексчета, сладкиши, чипсове, снаксове, соленки, вафли и всякакви други тестени изделия, защото лесно ще поддадат на изкушението. Изградете си здравословно меню със сезонни плодове и зеленчуци, наложете си да се храните в определени часове и с течение на времето режимът и количеството приемана храна ще се нормализират.

Рейтинг

4
Общо 2 гласували
5 1
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати