Ако и на вас ви се е случвало да оглеждате менюто в заведение в продължение на десет минути и да не сте сигурни какво да си поръчате, идеята за дигитално меню ще ви хареса.
Точно 2.5 секунди са необходими на новото дигитално меню, за да разбере какво искате. На тази иновация ще могат да се радват клиентите на пица Хът – устройството ще сканира ретината на окото и по този начин ще разбира какви са желанията на клиента.
Дигиталното меню ще се справя толкова бързо със задачата благодарение на алгоритъм, който успява да идентифицира коя пица ще бъде перфектната за всеки клиент. Софтуерът на новото меню е дело на шведската компания за очни иновации Tobii Technology.
Според изобретателите системата ще може да проследява погледа на клиента, големината на пицата, която разглежда, както и съставките, които е чел най-дълго време. От компанията са преценили, че все пак клиентът може да не остане доволен от дигиталното меню и да иска да си поръча нещо различно от това, което менюто отбелязва.
В този случай е необходимо да се натисне един-единствен бутон, който ще рестартира процеса и той ще започне отначало. На изобретателите от шведската компания са им били нужни шест месеца, за да успеят да изградят целия процес на дигиталното меню.
Според редица психолози този метод на поръчване е чудесна идея и вероятно ще започне да се използва и в други заведения. Специалистите твърдят, че подсъзнанието ни играе съществена роля в избирането на хранителните продукти, които човек иска да консумира.
От пицарията, където устройството ще се използва, са изключително доволни от новата си придобивка. От управата на заведението споделят, че са големи привърженици на новите идеи, които могат да променят традиционните менюта и да бъдат полезни за клиентите.
От пицарията изразяват надежда, че тази нова и интересна идея наистина ще се хареса от техните клиенти и дигиталното меню ще успее да удовлетвори желанията им. Благодарение на това меню поръчките ще стават много по-лесно, убедени се от пицария Хът.
Коментари