gotvach.bg»Статии»Кое за какво е полезно»С какво да нахраним активните деца

С какво да нахраним активните деца

AdminAdmin
Дарт Вейдър
9494136112k
С какво да нахраним активните деца
Абсорбатор за премахване на миризми от хладилник InnovaGoods-20%
Практичен аксесоар за вашия дом:
Абсорбатор за премахване на миризми от хладилник InnovaGoods
18.00 лв.
14.40 лв.
Виж ››

Подрастващите, които спортуват активно, имат специфична нужда от създаване на хранителни навици. Ако вашият млад атлет е добре нахранен, той ще може да показва по-добри резултати както в спорта, така и в училище.

Активните деца, които не получават достатъчно енергия от храната, се чувстват изморени и по-трудно изпитват удоволствие от тренировките.

Родителите могат да последват следните съвети, които ще ви помогнат да направите добрия избор, що се отнася до здравословното хранене, съчетано със спорта.

1. Използвайте закуската като перфектния енергиен старт на деня.

Идеалната ежедневна закуска се състои от плод или плодов сок, млечен продукт, овесени ядки или хляб.

2. Всеки ден детето трябва да приема поне по три млечни продукта. Както е известно калцият е най-важният минерал за формирането на костната тъкан.

Ако детето ви не получава достатъчно калций, организмът му ще започне да черпи от натрупаните запаси, за да може нервните и мускулните клетки да функционират правилно. Това обаче нарушава здравината на костната система. Детството е времето, когато подрастващите трябва да натрупват много от ценния минерал.

На ден са достатъчни чаша мляко, 2 парчета сирене и купа кисело мляко.

3. Не пропускайте малките хранения между основните за деня. Децата ви имат нужда не само от здравословна закуска, обяд и вечеря, но и от полезни междинни хапвания, за да могат да поддържат високите си нива на енергия.

С какво да нахраним активните деца

Подходящи в случая са плодове, йогурт, мюсли десерти.

4. Обядът и вечерята трябва да са богати на протеини и въглехидрати.

Богатите на протеини храни включват птиче месо, морски дарове, яйца, млечни продукти и бобови растения.

Добри източници на въглехидрати са хляб, зърнени храни, зеленчуци, съдържащи скорбяла.

5. Висок прием на течности. Детският организъм не може както организма на възрастния да контролира с лекота телесната температура. Водата и спортните напитки са перфектните течности преди, по време на и след тренировка.

6. Заложете на разнообразието. Опитвайте се винаги да предлагайте голям избор на здравословни храни за вашия наследник.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest

Рейтинг

5 2
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати