Вредни ли са дреболиите

Вредни ли са дреболиите

Дреболиите са източник на животински белтъчини, който е добър материал за човешкия организъм, защото помагат за развитието на костите и мускулите.

Животинските белтъчини са едни от съставките, които поддържат нашия имунитет и засилват организма. Те са и естествен източник на необходимите на организма желязо, цинк, магнезий, фосфор, калий, витамин А.

Животинският черен дроб е източник на витамини и фолиева киселина. Дробът не трябва да се подлага на продължителна топлинна обработка, защото така се намаляват полезните й свойства. Соли се преди консумация, за да не изтича сокът му.

Мозъкът е деликатес, който има високо съдържание на фосфор, калий и магнезий. Не трябва често да се използва, заради високото му съдържание на холестерол.

Още повече, че обикновено мозъкът обикновено се панира, а пърженето допълнително допринася за нездравословното му влияние. Но той е доста вкусен, което изкушава много любители на дреболийките.

Белите дробове по съдържание на витамини и полезни вещества приличат на телешкото месо. Те са с ниско съдържание на мазнини и калории. При варенето на бели дробове трябва да бъдат притиснати с тежест, защото иначе ще изплуват и няма добре да се сварят.

Вредни ли са дреболиите

Бъбреците се използват предпазливо в храненето. Те имат богато съдържание на витамини, но са отговорни и за натрупването на холестерол в организма. Трябва доста време да се киснат в марината, за да се отстрани неприятният аромат от тях.

Сърцето е съвършен натурален белтък. То не съдържа мазнини и калории, а в същото време е богато на желязо. Ако искате да отслабвате, този продукт ще ви помогне. Ако имате анемия, този продукт ще ви е от полза.

Малко хора ядат виме, но някои го смятат за деликатес. То има високо съдържание на мазнини, а самото му приготвяне трае около 6 часа.

Дреболиите са полезни за нашия организъм, но в същото време някои от тях съдържат вещества, които не са полезни за човека. След като определите полезните и вредните им страни, ще можете сами да решите дали да ги използвате в храненето си и в какви количества.

Рейтинг

5 3
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (1)

Изпрати
Trendafilova
Trendafilova
27.02.2013 18:37
Защо не пишете кои са вредни и кое в тях е вредно? А само загатвате.... Не сте коректни спрямо нас.....
0
0