Как да смъкнем коремчето

стегната талия

Ако имате коремче, добре е да го смъкнете не само за да изглеждате по-стройни, а също така и за да се предпазите от редица заболявания. При хора с коремче рискът от болести на сърцето, хипертония, инсулт и диабет се увеличава.

Много хора смятат, че ако хванат с пръсти част от корема си и се окаже, че държат два сантиметра мазнина, трябва да намалят сладкото и тестеното. Но тази мазнина, която можете да хванете с пръсти, е безобидна. Много по-сериозни проблеми възникват заради мазнината, която се отлага около жизненоважните органи като черва и черен дроб.

Ако страдате от нарушение на обмяната на веществата или от друг вид заболяване, внимавайте с диетите с ниско съдържание на мазнини.

Ако увеличите калориите, които дават наситени мазнини на организма – масло, сметана, яйца – с калории от въглехидрати, може да се увеличи кръвната ви захар.

Всеки ден клякайте – колкото повече и по-често, толкова по-добре. Това ще стегне не само мускулите на дупето и бедрата ви, но също така и мускулите на корема ви. За да премахнете вътрешната мазнина около органите си, трябва да укрепнат всички ваши мускули.

Бягане, плуване и колоездене са полезни за премахване на коремчето , защото освен че топят мазнините, усилват кислородния обмен.

Наднормени тегло

Коремните преси не винаги стопяват корема. Обикновените коремни преси, когато от легнало положение повдигате горната част на тялото си и се опитвате с пръстите на ръцете да докоснете пръстите на краката си, укрепват коремните мускули. Но за да премахнете заобленото коремче, трябва да правите коремни преси със завъртания наляво и надясно.

Заменете съблазнителните бисквити и кифлички със сушени плодове и мюсли. Наблегнете на кисело мляко, зеленчуци и плодове, на пилешко, пуешко и риба.

Алкохолът се отразява доста зле на решението ви да намалите обиколката на талията, така че ще трябва първо да намалите чашките.

Не си търсете глупави оправдания от типа „с възрастта всички имат коремче”.

Въртенето на обръч намалява значително обиколката на талията. Това спомага за подобряване на тонуса на кожата, която, ако коремът ви спадне рязко, може да провисне на грозни гънки.

Най-добрият начин за тренировка за смъкване на корема е 40 коремни преси, почивка от десет минути, през която въртите обръч, и след това повтаряте два пъти по 40 преси с почивка с помощта на обръча.

Когато искате да смъкнете коремчето, е важно да пиете много вода.

Рейтинг

5 3
4 8
3 4
2 5
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати