Производител на чипс доказа, че една ефектна реклама може широко да пласира продукта му въпреки негативните доказателства за вредата от чипса.
Рекламата въодушевила потребителите, защото е забавна, а краят ѝ е неочакван и шокиращ.
Само за 30 минути тя е получила 55 000 харесвания във социалната мрежа, освен това вече има над 200 000 коментара, което я направи една от най-харесваните реклами в социалните мрежи.
Тези резултати изведоха марката на първо място по харесвания в социалната медия, измествайки вниманието от лидера за момента – гиганта Frito Lay.
Страницата на Frito Lay беше събрала 1.5 милиона харесвания само за един час, което беше определено като прецедент във сайта и беше вписано в Рекордите на Гинес.
Frito Lay е считана за световен лидер при солените снаксове, като най-популярните марки, които предлага, са Lay’s, Ruffles, Doritos, Cracker Jack, Cheetos.
Когато постави първия подобен рекорд в социалната мрежа, компанията Frito Lay раздаде купони за безплатен чипс.
Потребителите трябваше да се регистрират безплатно в страницата на Frito Lay в социалната мрежа, за да получат купон за чипс на стойност 3.99 долара.
Освен това компанията даде възможност на някои от клиентите си да наблюдават лично процеса на производство на известните им продукти.
Въпреки тези успехи на американските компании за чипс тази храна си остава една от най-вредните за човешкото здраве и затова са поети редица инициативи, които да ограничат рекламата ѝ.
По нашите географски ширини вече се приеха ограничения, които да спират рекламите на чипс, вафли и газирани напитки през времето, в което децата са най-често пред телевизора.
Покрай въвеждането на рекламни ограничения за сладките газирани напитки, чипсове и фаст фууд Министерството на здравеопазването има намерение да изиска от производителите на хранителни продукти и готови храни да изписват на опаковката с подходящ за четене шрифт информация за съдържанието на калории, мазнини, въглехидрати и сол.
Коментари