Храненето на жената след тридесетте

Хранене

След тридесетата си година много дами забелязват, че им е много по-трудно да останат в същата форма и да се чувстват леки и стройни. Те спазват диети, подлагат се на лечебен глад, повече се движат, а излишните килограми не изчезват.

Това се дължи най-вече на факта, че след тридесетата година обмяната на веществата се забавя. Имаме нужда от по-малко енергия, а продължаваме да се храним по същия начин, като в младостта.

Разходът на енергия при много хора след тридесетата им година намалява. Това се отнася най-вече за дамите, които работят в офис, возят се с кола, а след като се върнат вкъщи, домакинстват, без да излязат.

След тридесетата година храненето е от особено значение. Трябва сутрин да накарате организма си да се зареди с енергия и да работи, затова яжте за закуска храни с високо съдържание на белтъчини и целулоза. Плодове, пълнозърнести филийки, яйца на очи са идеалната закуска.

На обяд се заредете отново с енергия, но не с продукти с високо съдържание на въглехидрати от типа на сандвичи, макарони и сладкиши. Зелени зеленчуци, домати и чушки могат да неутрализират вредното им действие, ако все пак не можете да се лишите от тях.

Здравословна Закуска

В тази възраст трябва да отказвате десертите, но ако не можете без сладко, хапвайте за десерт млечни продукти с ниско съдържание на захар и мазнини като йогурт с плодове.

Най-добре е след осемнадесет часа да не консумирате нищо. Но ако това не може да се осъществи, наблегнете на сварено месо и риба, голяма порция зеленчуци и плодове.

Не овкусявайте салатите, особено на вечеря, със сосове с майонеза, или пък с кетчуп. Тези подправки ще унищожат усилията ви да отслабнете, защото разпалват апетита.

Естествено, ако трябва да избирате, ориентирайте се към кетчупа, но не към купения, а си направете сами с помощта на смлени домати и подправки на ваш вкус.

Рейтинг

5 2
4 1
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати